Wpis z mikrobloga

@stayplation: no właśnie się zastanawiam czy to była taksa bo na materiale nie ma żadnej informacji na ten temat. A byłby to szczyt hipokryzji gdyby chłop zwykłą osobówką złamał przepis i wrzucił żeby #!$%@? pedalarza jak to nie uważa na drodze.
  • Odpowiedz
@Pitu33: W sumie nie ważne jak szybko jedzie ten taksiarz, ale czas reakcji ma żółwia, wygląda jakby celowo opóźnił hamowanie, mógł uniknąć tej kolizji. Jeżeli ten film pójdzie do ubezpieczyciela to może być nawet współwina Art. 3. PoRD / jeżeli mogłeś uniknąć niebezpiecznej sytuacji to tak należało zrobić, jeżeli nawet to nie ty popełniasz wykroczenie.
  • Odpowiedz
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
nawet jakby jechał 20 km/h to nie zmieniało faktu, że pedalarz nawet nie odwrócił części ciała, która służy mu jedynie do jedzenia


@goferek: takie zachowanie to problem też dla mnie jako rowerzysty. Większość nie przejmuje się kompletnie tym co jedzie za nimi i typowe są nagłe niesygnalizowane manewry od lewej do prawej krawędzi itp. Gdy poruszasz się z elektrycznym wspomaganiem czyli 25km/h za kimś takim to robi się nerwowo.
  • Odpowiedz
@Pitu33: ja jeszcze dodam od siebie ponad to co już zostało powiedziane (bezwzględna wina typa na rowerze), że mimo wszystko kierowca mógł przewidzieć co typ odwali i zwolnić. Widać było, że wjedzie. Ani nie zwalniał ani się nie obrócił. Dobrze, że najwyraźniej skończyło się na kilku otarciach a mogło dużo gorzej.
  • Odpowiedz
  • 15
Lubię te tłumaczenia rowerzystów :D
Infrastruktura zła
Kto to wymyślił taką drogę
Specjalnie go potrącił
Kurr jeżdżę rowerem codziennie do pracy i nigdy bym czegoś takiego nie #!$%@?ł. Ilekroć zjeżdżam ze ścieżki rowerowej na ulicę rozglądam się, bo mam świadomość że półtora tonowe auto zmiecie mnie z drogi. Czasami nawet jak wiem że mam pierwszeństwo to wolę chwilę poczekać niż #!$%@? się pod samochód.... Dla pedalarzy najlepiej jakby wprowadzili zakaz dla innych
  • Odpowiedz
Lokalizacja to skrzyżowanie ul. Wrońskiej z Drogą Męczenników Majdanka w Lublinie. Od momentu wjazdu na pierwsze pasy do wjazdu na te po drugiej stronie skrzyżowania upływa czas ok. 2,2029395 sekund, odległość zmierzona na google earth wynosi 36,77m. Daje to 60,08 km/h.
  • Odpowiedz
widać znak koniec drogi dla rowerów i ciągłą linię na końcu ścieżki, prawdopodobnie rower wymusił - choć nie mam pewności


@kasza332: To chyba jakiś beztroski sadyzm znakujących, że w takich miejscach, potrafią wrzucić znak kończący DDR i żadnego info o braku pierwszeństwa albo zagrożeniu.

We Wrocławiu dopiero po kilku latach na kilku przejazdach dorzucili "ustąp pierwszeństwa" - ciekawe, ile osób straciło tam zdrowie, że urzędasy pochylili się nad sprawą.
  • Odpowiedz
Lubię te tłumaczenia rowerzystów :D

Infrastruktura zła

Kto to wymyślił taką drogę


@K_eM1: Przecież dokładnie takie same tłumaczenie jest pod rubrykami o liczbie trupów na polskich drogach. Źle oznakowane, źle wyprofilowane, no i nieśmiertelne drzewa-mordercy.

Wypadki nie tworzy infrastruktura, tylko sposób jej pokonywania przez kierowcę/rowerzystę, aczkolwiek nie oznacza to, że nie powinno się próbować projektować jak najbardziej idiotoodporne drogi.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Pitu33:

Nawet jakby miał pierwszeństwo, to #!$%@?ć się rowerem na takiej wyjebce na ruchliwą drogę uznałbym za próbę samobójczą.
  • Odpowiedz
@Pitu33: zajebista ścieżka, po prostu nie dało się jej zrobić lepiej, nie dało się też puścić cpra chodnikiem, nie dało się zrobić wydzielonego pasa na jezdni, natomiast dało się zrobić zjazd samobójców xD no #!$%@? mnie to, i oczywiste jest, że wina rowerzysty ale #!$%@? ktoś kto zatwierdził ten projekt powinien dostać #!$%@? po czole
  • Odpowiedz