Wpis z mikrobloga

@Gandezz: ja chce kupić teraz minivana albo ogólnie jakiś duży samochód
kiedyś za 10 tys zł można było kupić auto które pojeździ jeszcze z 5 lat a teraz za taką kasę same złomy.
Za 20 tys zł można kupić coś co trochę pojeździ, za 30 coś nawet nawet. Dopiero za 40 tys zł można kupić auto które pojeździ ponad 5 lat ale to też nie pewne.
Poszaleli z tymi cenami.
  • Odpowiedz
ludzie po prostu lubią tę bryłę i wszystkie zalety jakie za sobą niesie


@JesusOfSuburbia: Jakie ta bryła ma zalety? Wysoki środek ciężkości, duża masa, mało miejsca w bagażniku czy coś innego?
  • Odpowiedz
jest nieocenione przy śliskiej nawierzchni nie wiem kto tu kogo zaorał ale chyba sam sobie to zrobiłeś


@qesq: w pracy mam kolegę fanatyka terenówek, ale on powtarza że jak ktoś widzi rozwiązanie problemu przyczepności zimą w 4x4 to niech pamięta że zwykłe auto przyspiesza 2 kołami, 4x4 czterema ale oba hamują 4 kołami ( ͡° ͜ʖ ͡°)

4x4 jest dobre w terenie, ale nie rozwiąże braku
  • Odpowiedz
@maad może i dużo pali, ale za to zajmuje dwa miejsca parkingowe i blokuje ruch w mieście, bo za kierownicą najczęściej siedzi jakąś kobitka która ledwo wystaje zza kierownicy i #!$%@? widzi
  • Odpowiedz
@Gandezz: SUVy stały się bardziej "miejskie". Po zakupie jednego, już nie mam ochoty wracać do Sedanów i mniejszych aut. Spalanie dobre, więcej miejsca w środku, paradoksalnie, lepiej prowadzi mi się siedząc wyżej no i nie ma problemu z bagażnikiem na rower czy też bagażami na wakacje.
  • Odpowiedz
@qesq: @hamuj_sie_hamuj_sie: @cwlmod: Nie oszukujmy się, ale napęd to jednak bardziej kwestia preferencji i komu odpowiada dany typ i to jak auto się prowadzi. Przypominam, że w rajdach startuje każdy typ napędu. Ja po kilku latach używania dość mocnego auta z awd nie wyobrażam sobie przesiadać się do innego typu napędu, bo po prostu jeżdżenie takim autem jest bardzo przyjemne i zabawne. Najśmieszniej jest w zimie,
  • Odpowiedz
a 4x4 pozwala na dynamiczniejsza przyspieszanie co sam przyznałeś i jest nieocenione przy śliskiej nawierzchni


@qesq: pod warunkiem że ma blokady mechanizmów różnicowych lub rozdzielacze przeniesienia napędu bo inaczej takie 4x4 nie różni się od fwd na śliskiej nawierzchni.

zimowe warunki nie raz pokazują ze można stracić trakcje jak się jedzie mimo działającego esp można doświadczyć uslizgu.


@qesq: bo esp (ani napędy 4x4) nie łamią praw fizyki.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Gandezz: nie żebym dyskutował z memem, ale jak kogoś z branży gryzie mnie, jak ktoś stwierdza, że Jeep Grand Cherokee nie jest na ramie i ma stałe 4x4 xD opis pasowałby do jego młodszego brata, Jeepa XJ, który w rzadkiej wersji miał stały napęd 4x4 i faktycznie był na konstrukcji samonośnej, ale jestem tylko terenowym świrem, więc #!$%@?
XD
  • Odpowiedz
@Gandezz: Uwielbiam te #!$%@? memy o SUVach. Koniec końców duże SUVy były produkowane na rynek amerykański (I dalej tam takie auta jeżdżą) a na Europe silniki zawsze był mniejsze. Jedyne co się zmieniło to to że jest dodatkowy segment samochodów - crossover. Auta które są większe od Hatchbacków, wygodniej jest tam wsadzić dzieciaki czy zakupy. Jak chcesz dużego SUVa to dalej możesz sobie kupić Land Cruisera.
  • Odpowiedz
Ale zryte komentarze. 4x4 zima na sniegu i lodzie jest super. Esp mozna sobie wsadzic. Mercedesem z super systemami i napedem na tyl nie moglem podjechac pod dom.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Chris_Karczynski: no nie powiedział bym. To zwykły mit że większe = bezpieczniejsze. Pooglądaj np testy łosia, jak suvy się przechylają jak statek na morzu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz