Wpis z mikrobloga

@cwlmod: xDrive w BMW jest dołączane (i to dosyć późno podczas poślizgu xD), a kiedy działa to i tak maksymalnie masz 30% mocy na przedniej osi, dlatego to świetny napęd do usportowionych samochodów, bo podsterowność jest eliminowana przewagą napędu na tył, a nadsterowność tym kawałkiem mocy na przedniej osi. Do tego np. taka toyota GR Yaris w dodatkowym pakiecie sportowym ma szperę na przedniej i tylniej osi, przez co dzieją
  • Odpowiedz
Po za tym nie ma żadnego auta które już w ruchu zgubi na jakimś biegu trakcję


@bruhh: bus na chińskich wielosezonach, nawet na 3 potrafił jeszcze mięlić kołami na mokrym asfalcie, a 1 to się nawet nie wkładało, tylko z 2 się ruszało jak mokro bo nie było sensu.
  • Odpowiedz
@dlomlo: GR Yaris i nowe RS3 mają najlepsze obecnie napędy na 4 koła. Cała reszta na torze płuży przodem masakrycznie, bo nie mają żadnej szpery
  • Odpowiedz
@Gandezz: Nie jest to uczciwe porównanie, bo Jeep Grand Cherokee to duży SUV łączący cechy osobówki z terenówka, a Puma to mały crossover, który ma łączyć cechy hatchbacka, kombi i wyższego siedzenia, co wielu ludziom leży. Crossovery nawet nie udają terenówek, na palcach jednej ręki można policzyć takie które w ogole mogą mieć AWD xd
  • Odpowiedz
@broker:

Bardziej bezużytecznego rodzaju samochodu chyba nie widziałem...


Nie każdy kupuje samochód z myślą, że musi być użytkowy konkretnie w tym i tym zakresie. Poza tym to też nie do końca
  • Odpowiedz
To powiedz jakim cudem autem z torsenem mogę jechać szybciej po łuku od innych uczestników ruchu? Pomijam ruszanie zimą. Od razu odpowiem pedale: nie mam ESP.


@molksiazkowy1111: Pedale? I cyk kasujemy twój komentarz ( ͡° ͜ʖ ͡°) Nie pojedziesz w tym łuku szybciej ode mnie dzbanie, a ja mam FWD ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
takim X5 przykładowo się jeździ moim zdaniem bardzo przyjemnie. Niektórzy też po prostu lubią wyżej siedzieć.


@TestoDepot: To mnie zadziwia, w jakis sposób x5 jest w czymś wygodniejsze od normalnych suvów typu x3? W x5 jest za wysoko i wsiada się niewygodnie, auto jest zbyt duże, żeby wygodnie nim jeździć po mieście i w zakrętach też jest gorsze od x3

@trzeci: Wszystko fajnie ale..... obrzydliwy jest ten samochód.
  • Odpowiedz
@molksiazkowy1111: No i tak jest twoja wiedza. Ja swoich hot hatchem pojadę dużo szybciej w zakręcie. Twój torsen nic ci nie da, bo nie masz szpery na żadnej osi tylko w postaci torsena rozdzielającego napęd na obie osie. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Dodatkowo idź do szkoły letniej bo te "ja" w Twoim zdaniu jest niepotrzebne.

Mało mnie obchodzi opinia analfabety ( ͡° ͜ʖ ͡
  • Odpowiedz