Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 4
@qesq: awd na śliskim do przyspieszenia przydaje się tylko jak chcesz dynamiczne ruszyć od zera, jak auto ma już przy pewnej prędkości trakcję to nie ma #!$%@?, że ja zgubi przy kickdownie lub dynamicznym przyśpieszaniu już w ruchu. No chyba, że rozmawiamy o autach które mają konkretną moc 400+, tam już takie coś ma miejsce dość często. Po za tym nie ma żadnego auta które już w ruchu zgubi na jakimś
  • Odpowiedz
@qesq:

giulii napęd jest tył a przod się dołącza

Nie. Większość mocy idzie na tył ale to jest torsen tak samo jak xdrive i nic nie jest dołączane tylko cały czas jest rozdzielane wg potrzeb. To, ze w idealnych warunkach 100% idzie na tył to tylko feature
  • Odpowiedz
@bruhh: Szkoda tłumaczyć dzbanowi, który nawet nie pokazuje cienia myśli, tylko swoje gówno warte zdanie ;)

Jeżdżę nowym HH z FWD i tylko śmiać mi się chce z tych znafców co twierdzą, że 4x4 brakuje. Im się wydaje, że start od zero do 100 to jest główna miara osiągów auta, a to że ich napęd ryje przodem zamiast skręcać w szybkim zakręcie to już nieważne ( ͡° ͜ʖ ͡
  • Odpowiedz
@bruhh: zimowe warunki nie raz pokazują ze można stracić trakcje jak się jedzie mimo działającego esp można doświadczyć uslizgu. Ale fakt przy takich mocach jak mówisz 4x4 nie jest niezbędne
  • Odpowiedz
@cwlmod: szkoda tłumaczyć takim ignorantom i chamom ze warto przejechać się różnymi autami a nie patrzeć z perspektywy suva z fwd i wypowiadać się na temat innych napędów
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 7
@qesq: uślizgu można doświadczyć wszędzie, ale awd w tym za bardzo nie pomaga bo uślizgu czy już poślizgi w zakrętach są w 99% spowodowane nadmierną prędkością, #!$%@? stanem technicznym samochodu lub brakiem umiejętności. Jak wpadniesz w zakręt 90° z prędkością 100kmh podczas mocnej ulewy to awd cię nie uratuje bo tak samo wyniesie ci przód. Co prawda napewo jest łatwiej z takiego uślizgu wyjść z życiem posiadając 4x4 i umiejętnie
  • Odpowiedz
@cwlmod: 4x4 przydaje sie jeszcze w zimie jak parkujesz na nieodśnieżonym syfie

Czasami tez jest tak wyslizgany asfalt że ciezko wystartowac ze skrzyzowania jak jest deszcz do lewoskrętu
Nowy i30n z dct pokazuje za to niezły czas, chyba najlepszy 2x4. Szkoda ze ma za mały bak jak na swoje spalanie
  • Odpowiedz
@bruhh: tak wiadomo ze przez #!$%@? jak seba do czteropak harnasia nic nie pomoże ale jak sam mówisz i fwd zawsze będzie pod a rwd nadsterowne . Tu dyskusja toczy się o to ze niektórzy próbują udowodnić ze kupowanie auta z awd to bezsens
  • Odpowiedz
szkoda tłumaczyć takim ignorantom i chamom


@qesq: Zabawne że to właśnie ignoranci i chamy piszą tak jak ty. xD Przedstawiłem ci obiektywne fakty, a ty jak dzban z nimi dyskutujesz ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Tu dyskusja toczy się o to ze niektórzy próbują udowodnić ze kupowanie auta z awd to bezsens

@qesq: Dyskusja? Przecież stwierdzone zostały fakty. To ty chcesz z nimi dyskutować ( ͡° ͜ʖ ͡°)

czy hh to skrót od highlander ?

Hot hatch

Czasami tez jest tak wyslizgany asfalt że ciezko wystartowac ze skrzyzowania jak jest deszcz do lewoskrętu

Nowy i30n z dct pokazuje za to niezły czas,
  • Odpowiedz
@hamuj_sie_hamuj_sie: @qesq: Taka ciekawostka dla waszych informacji. Raz mój "dalszy" kolega przewiózł mnie swoim bmw 320i RWD 184 konie w masakrycznym deszczu. Jechał skrajnie nieodpowiedzialnie ale przynajmniej było późno i arterie w Warszawie były puste. To co zobaczyłem jak idiotycznie on wchodzi w zakręty na gazie i jak esp trzymało go w linii przekonało mnie, że 4x4 jest mało użytecznie nawet jak jest mokro.

Kolejny przykład: wczorajszy WNR padało, padało
  • Odpowiedz
@Gandezz: Wykopki powinny wypuścić cykl monografii pt.: „#!$%@? SUVów. Samochód czy wciąż gówno na kołach”.
Prawda jest taka, że suvy wybierają gangusy, dupy gangusów, właściciele firm i dziadki, ale dziadki to jakieś gówniane dacie i skody.
  • Odpowiedz