Wpis z mikrobloga

@upodlator: dwudziestoletnie porsze 997 przed liftem (2004-2008). Żeby to był jeszcze klasyk. Zawsze się zastanawiam co kieruje ludźmi kupujących takie coś? Przecież w tych pieniądzach mógłbyś mieć młodsze, bezpieczniejsze auto. Ok, osiągi, pseudoprestiż. Serio potrzebujesz 480 KM i 620 Nm?
  • Odpowiedz
  • 169
@kopek zakup 375k, ale calosciowo zamykam sie w 450k w tym momencie - bo zrobione na tiptop bez kompromisow, lacznie z nowym ukladem wydechowym, wiekszymi intercoolerami, upgrade audio i full PPF
  • Odpowiedz
@hyperlink: strasznie męczący są ludzie twojego pokroju, skąd w ogóle przekonanie, że kogokolwiek interesuje wysryw jakiegoś chłopsko rozumowego dziada i czemu chcesz się dzielić takimi pierdami? Dawniej było łatwiej, wystarczyło powiedzieć, s--------j przygłupie a dziś trzeba się przedzierać przez takie gówna w necie
  • Odpowiedz
550 zostaje, wiecej to juz ingerencje w mechanike, turbiny itd, a ja lubie seryjne auta

@upodlator: auto zacne, propsuję. Tylko zawsze mam jeden problem z takimi autami - wiek, a tym samym korozja. To auto w przypadku zderzenia, jakiejkolwiek kolizji składa się zupełnie inaczej niż gdyby było nowe.

strasznie męczący są ludzie twojego pokroju, skąd w ogóle przekonanie, że kogokolwiek interesuje wysryw jakiegoś chłopsko rozumowego dziada i czemu chcesz się
  • Odpowiedz
  • 44
@hyperlink moje ma 22k przebiegu, a jezdzilo w cieplej czesci Japonii chyba tylko po autostradach, bo po japonczyku zostaly 3 systemy platnosci za bramki z nadajnikami i czytnikami kart

Przed zakupem robilem kompleksowy przeglad, nie było najmniejszych oznak korozji, podwozie, progi, nadkola jak nowe

Nadgnitego bym nie wzial
  • Odpowiedz
@upodlator: Gratuluję wyboru, faktycznie szybciej spodziewałbym się auta styranego, zmęczonego z EU lub US

po japonczyku zostaly 3 systemy platnosci za bramki z nadajnikami i czytnikami kart

Nie żeby coś, ale przy autach w tym budżecie (300 tys.+) dołożenie takich detali żeby klient poczuł się lepiej to koszt pomijalny. Ale jeśli przebieg udokumentowany to nie ma się czego bać :)
  • Odpowiedz
@hyperlink nie nie. Nie zesrał się bardziej niż ty.
Ty pewnie jesteś z tych zwolenników nowszych samochodów bez korozji jak na przykład Dacia albo skoda Fabia ;)
Stabilne 115kmh na autostradzie a w mieście pewnie dla pewności jeździsz 40kmh a poza miastem 70 ;)

Dacia to twój rodzinny skarb bo musiałeś na nią oszczędzać pół życia w kołchozie dlatego uważasz ją za najlepsze auto jakie kiedykolwiek poruszało się po drogach.
  • Odpowiedz
@hyperlink: Mógłby mieć Skod Kodiaq na wypasie i jeszcze na wakacje by zostało co nie? ( ͡° ͜ʖ ͡°) Tak to lipa jak na większe zakupy do Biedronki podjedziesz. Normalnie Auto totalnie niepraktyczne, kto to kupuje. ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
  • Odpowiedz
  • 12
@hyperlink dziekuje

W Japonii rzad czy tam urzad celny certyfikuje przebiegi i stan aut na eksport, wiec sie nie martwie

Mialem brac czarnego z przebiegiem ok. 7000, ale nie robi takiego wrazenia na zywo jak srebrny, na czarnym nie widac tak dobrze grubego dupska i przetloczeń

Jak dla mnie jedynie Japonia jesli chodzi o import takich aut, USA nie wchodzily w gre w ogole, Europa tez raczej niechętnie, bo przebiegi znacznie
  • Odpowiedz
@hyperlink: Dawno nie czytałem tak mocno januszowo-polackiego tekstu na wykopie.
Za Pseudo prestiż Porsche daję 10/10.

@upodlator: Jak kolega wyżej: To zaraz korozja będzie i części drogie. A szafę jak przewieziesz? Gdzie fotelik dla dziecka? Hedonisto pluję na Ciebie, kup kombi po leasingu to będziesz wtedy zadowolony.
  • Odpowiedz