Wpis z mikrobloga

Nie ogarniam dlaczego tyle ludzi mówi, że Gothic ma z-----y system walki.

Moim zdaniem jest to jeden z lepszych, zręcznościowych systemów walki w grach rpg. To układanie ciosów w kombinacje za pomocą wsadu/strzałek, blokowanie (w pierwszej części rzeczywiście c-----e, ale w Gothic 2 poprawili to i jest bardziej płynne), odskakiwanie, bieganie na boki itd jest naprawdę zajebiste, daje dużo frajdy i satysfakcji.

Dodatkowo, jeżeli nauczysz się wszystkich kombinacji i sztuczek, to jeżeli dobrze klikasz w klawiaturę, to nawet będąc słabym będziesz w stanie pokonać dużo silniejszych przeciwników, chociaż z wiadomych względów zajmie to sporo czasu.

Wiadomo, że na samym początku może sprawiać to nieco trudności, ale nie wydaje mi się, żeby to była rzecz nie do nauczenia, nawet dla nowych graczy w dzisiejszych czasach.

Jak dla mnie w remake'u Gothica spokojnie mogliby zrobić taki sam system walki jak w Gothic 2.

#gothic #gry #rpg
maciorqa - Nie ogarniam dlaczego tyle ludzi mówi, że Gothic ma z-----y system walki.
...

źródło: comment_1657639380dXspz1ZIlMDNncA1GfZfyO.jpg

Pobierz
  • 48
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Sufet: Ograjcie sobie może gry z naprawdę dobrym systemem walki a nie jakieś Gothici i Wiedźminy. To że macie więcej niż jeden guzik nie znaczy od razu że jest dobrze. Przykłady gier: Nioh, Sekiro, Bloodborne (soulsy nie), Kingdom Come
  • Odpowiedz
@kRpt: ogolnie c---a tam prawda co piszesz juz samo to, ze minimalne mozliwe obrazenia to 5 a zeby zadawac jakies sensowne obrazenia (a nie podzielone przez 10) trzeba miec jakis w miare skill w broni zeby walic kryty
  • Odpowiedz