Wpis z mikrobloga

#pytaniedoeksperta #pytanie #reklamacja #allegro
Reklamacja zgłoszona z tytułu rękojmi, sprzęt, który doszedł nie działał. Odesłałam do sprzedawcy. Sprzedawca od 1,5 miesiąca trzyma gdzieś sprzęt twierdząc najpierw, że czekał na części, a teraz, że się "naprawia". Mogę to jakoś ogarnąć bez podejmowania kroków prawnych czy takie działania są normalne?
  • 8
@cacum3: oczywiście, że nie. Zwracałam się do Allegro ale oni cały czas "czekają na stanowisko sprzedawcy". Generalnie wygląda to na ten moment tak, że uznali reklamację ale od 1,5 miesiąca sprzętu nie ma, bo jest w "naprawie". Jestem po konsultacji ze znajomym prawnikiem i nie ma żadnych przeciwskazań, żeby ich pogonić na piśmie ale wolałabym załatwić sprawę pokojowo ¯\_(ツ)_/¯
@pannakota: Piszesz pismo w rodzaju:

W związku z uznaniem przez Państwo reklamacji – art. 561^5 kc – proszę o zwrot kwoty zakupu ....... zł na moje konto nr ............. do dnia ..............