Wpis z mikrobloga

Tl;dr Wysryw o nauce programowania. Nie mam się komu wygadać.

Ostanio beczałem na tagu #programowanie że nie wiem co robić od czego zacząć i ogólnie plz send help a dziś sobie siedzę i słucham sobie o http i html jak to działa i czym to sie je. Wygląda dość logiczne, nie moge sie doczekać aż zacznę poznawać te wszystkie tajniki żeby móc sobie grzebać w swoich małych projektach.
Boje sie tylko czy sie za szybko nie podpaliłem i na pierwszym zakręcie nie #!$%@? sobie zębów na jakimś prostym kodzie.
Drugą trudnością jest Angielski który jest na średnim poziomie. O ile Amerykański/Brytyjski akcent mi nie przeszkadza to Hindusa musiałem na YT ustawić na 0.75x bo nie rozumiałem 3/4 tego co gadał xD uświadomiłem sobie też jak mały zasób słownictwa mam. Albo inaczej... Zatrzymał się na poziomie 2 gimnazjum.
Chyba ułożę sobie grafik w pracy tak żeby pracować po 8 godzin dziennie zamiast 12 i rano będę sobie kucował a później do kołchozu. 4-5 godzin dziennie może wystarczy żeby w miarę szybko ogarnąć podstawy podstaw
#zalesie #programista15k #pracbaza
  • 10
Chyba ułożę sobie grafik w pracy tak żeby pracować po 8 godzin dziennie zamiast 12 i rano będę sobie kucował a później do kołchozu


@Randomowy_smieszek: wg mnie lepiej odbębnić swoje (po 12h), a w dni wolne sobie na spokojnie bez presji klepać.
@cppguy: lece zgodnie z roadmap w której są filmy robione między innymi przez hindusów. Akurat te były o DNS i jego rodzajach ale i tak musiałem się wspierać innymi źródłami bo ni #!$%@? nie wiedziałem o co chodzi
@Randomowy_smieszek: Ja (i wiele innych osób w IT) mam zasadę, że nie oglądam filmików od hindusów, to już nawet nie jest kwestia rozumienia, ale boli to w uszy..

Jak chcesz to odezwij się na pw, mogę coś pomentorować w wolnej chwili :)
@Randomowy_smieszek: dobrze, warto to znać. Jednak nie zgłębiałbym wszystkich tajników i tajemnic. Szkoda życia. Można kawałek przeskoczyć gdy wchodzisz w zbytnie szczegóły, a doczytać gdy będzie potrzeba, np. przy JS, który sięga do CSS.

Sucha wiedza gorzej wchodzi niż wiedza poparta kontekstem użycia.