Wpis z mikrobloga

Z simracingiem u mnie jest prawie jak z tą pastą o kolesiu co szukał latarki na forum. Człowiek myślał,że kupił zajebistą kierownicę, a tu się okazało, że to bardziej zabawka dla dzieci, ale bardzo fajna zabawka ( ͡° ͜ʖ ͡°)
25 kwietnia kupiłem pierwszą w życiu kierownicę nawet tego nie planując,tak przypadkiem wpadło mi ogłoszenie w oko, g29 nówka za 650zł, to grzech było nie kupić, no i się zaczęło. Ledwo tydzień minął i już miałem thrustmastera t300 rs gt(też się okazja trafiła), logitech sprzedany( nawet 2 tyg go nie miałem ) Dokupiłem tlcm i th8a i zabawa od razu ciekawsza, ale słabnący ffb przez nagrzewanie bazy mnie irytował no i pozycja przy biurku niewygodna. Kupiłem stelaż z fotelem i zamówiłem kolejną bazę firmy o której istnieniu przed 24 kwietnia nawet nie słyszałem, Fanatec, z racji,że csl dd nie do dostania, kupiłem używane csw 2.5 chociaż ciągle czekam na dd i pewnie w końcu kupię. Także nie minęły 2 miesiące a ja już trzecią kierownice mam ¯\_(ツ)_/¯
To teraz wypadałoby tylko się nauczyć jeździć xD
#simracing
  • 17
  • Odpowiedz
@Spejsonik: Czym objawia się ten słabnący ffb? Nie zagłębiałem się za bardzo w temat, ustawiłem tylko w programie na bodajże 75 procent. Podczas dłuższego czasu nie odczuwam jakiś zmian(t300rs gt).
  • Odpowiedz
@Mjut93: no ja zawsze na 100% miałem więc może przez to, ale płace za 100% to chce 100% cały czas, a nie przez 20 minut gry. Po prostu masz pełną moc, a po jakimś czasie czujesz, że kierownica bardzo lekko chodzi, są na to jakieś sposoby,mody z chłodzeniem ale nie mam cierpliwości na kombinacje, zresztą nawet na 100% ffb był dla mnie zbyt lekki.
  • Odpowiedz
@Spejsonik: Ja dopiero 'wchodzę' w simracing i zdecydowałem się na tę kierownicę bo nie wiedziałem czy mi się to spodoba. Sam ffb zrobił na mnie duże wrażenie bo nie miałem pojęcia o tej technologii(nie kręciło mnie wcześniej ściganie na pc). Czytałem właśnie, że warto ograniczyć ffb i ustawiłem na 75 procent. Póki co chciałbym dłużej pograć na jednej wartości i zmienić w którąś strone by poczuć różnice.
Skoro już miałeś
  • Odpowiedz
@Mjut93: szczerze, to nie wiem, ja wyjąłem z pudła i po prostu wkręciłem ile się dało i nigdy nic nie poprawiałem. Raczej nic tam się uszkodzić nie da, wiadomo,że ślad zostanie ale to producent wymyślił taką druciarską metodę.
Poszukaj sobie pedałów tlcm, warto wymienić, w sim racingu load cell to podstawa. W zasadzie każdy kto w tym dłużej siedzi mówi,że najważniejsze są pedały, później baza.
  • Odpowiedz
@justlikethat: też chciałem csl dd,ale nie wiadomo czy i kiedy Fanatec uruchomi sprzedaż wersji 5nm, bo nie mam zamiaru bulić 700zł za głupi zasilacz, który sobie zrobię za 100zł. Może już nie będą sprzedawać wersji 5nm bo by każdy tylko taką kupował i by tyle nie zarobili.DD 8mm aż tak mocna nie jest żeby biurko odleciało :) te 8nm to tylko w piku przez chwile dostępne a tak to 6nm,
  • Odpowiedz
@Spejsonik: no to że odleci to w przenośni, po prostu nie chcę żeby się trzęsło wszystko przy mocniejszym ffb.
A to że nie ma przez cały czas pełnej mocy to wiadomo, ale widziałem dużo testów i 8nm jednak dodaje sporo immersji w stosunku do 5nm i poprawia odczucia z jazdy, także wolałem trochę dopłacić i mieć spokój. Nawet 8nm skręcone do 5nm jest mocniejsze od 5nm podkręconego na max (według
  • Odpowiedz
@justlikethat:Kokpit to podstawa,przekonałem się o tym po kilku godzinach grania przy biurku, na kokpicie można sporo oszczędzić, mój mnie wyniesie tyle co nic, ale ja to mam durnego farta do różnych okazji, stelaż gt omega wyrwałem za śmieszne pieniądze, a fotele samochodowe gość oddawał za darmo na olx i to z nowszego auta i w idealnym stanie.
Będę miał coś takiego jak na zdjęciu,jedna cześć gotowiec, drugą zrobię sobie z
Spejsonik - @justlikethat:Kokpit to podstawa,przekonałem się o tym po kilku godzinach...

źródło: comment_1655415874RO2lFGN7l0jJq1sslQQqVR.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@Spejsonik: ehh xD niezły fart. Właśnie patrzyłem na GT Omega ART (właściwie to samo co tu tylko od razu sprzedawane w całości przód+tył) albo Titan i całkiem spoko są, tylko Titan ma mało opcji regulacji a ART mógłby był trochę sztywnieszy, no ale możliwe że i tak któryś z nich wezmę. Rozglądam się jeszcze za jakąś używką ale narazie nie widziałem nic ciekawego w fajnej cenie ;c
  • Odpowiedz
@Spejsonik: dzięki, ale problem taki że nie mieszkam w polsce także mi trochę nie po drodze xD . A z kolei F-GT z tego co czytałem to jest do wszystkiego i do niczego ( ͡° ͜ʖ ͡°) sporo ludzi narzeka na niego.
  • Odpowiedz
@ArtystaKombinator6000: oj tam, raz się żyje, nie ma co sobie wszystkiego żałować. Zresztą taki zestaw, to już daje sporo frajdy a wyżej tego to już się zaczyna sprzęt dla maniaków z grubym portfelem co są w stanie za skrzynie w układzie H wydać 5000zł :)
  • Odpowiedz
co z tym wkrętem co jest na tej nakrętce od kierownicy? Ta śruba co robi chyba za blokade by kierownica się nie odkręciła. Nie wiem jak głęboko ją wkręcić bo nie widziałem raczej otworu i nie chce wbić się za głęboko dlatego dokręcam co chwile sobie tą 'obejmę'.


@Mjut93:

szczerze, to nie wiem, ja wyjąłem z pudła i po prostu wkręciłem ile się dało i nigdy nic nie poprawiałem. Raczej nic tam się uszkodzić nie da, wiadomo,że ślad zostanie ale to producent wymyślił taką druciarską
orle - > co z tym wkrętem co jest na tej nakrętce od kierownicy? Ta śruba co robi chy...

źródło: comment_1655507616HesHjSsb4YUOkfg9n4z1Rm.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz