Aktywne Wpisy

MaxHamilton +15
Chciałbym urodzić się na nowo ale w latach 00s (im później tym lepiej). Teraz dzieciaki mają ekstra, bezstresowe wychowanie, rodzice pracownicy korpo, na wszystko ich stać, mają jakiś start. O wiele więcej możliwości, nawet w przedszkolu są zajęcia z programowania, urodzili się w czasach internetu i widzą że można wszystko. Zero ograniczeń, zero PRL-owskiego wychowania, ich rówieśnicy studiują sobie za granicą, podróżują sobie po świecie. Nawet mogą robić głupkowaty content na youtube

alverini +155
najwieksza beka jest z Paszy xD gość dostał się do Virtusów po znajomości po pijaku od znajomego szwagra (to jest akurat fakt autentyczny) a z racji że nic nie umiał no to yyyy będziesz stał z tyłu z awp i nam nie przeszkadzał xD #!$%@? że to przed Neo znało CSa w ogóle 14 osób w polsce xD łatwa fucha i nikt ci nic nie wypomni bo nikt się nie zna xD





Mam sobie klasę (no strukturę ;p). I chce ją zresetować ustawić wszystkie wartości na domyślne. Zrobiłem metodę (zmieniającą każdą wartość) do tego, ale w sumie, teraz patrzę, że można zrobić to ładniej.
Co sądzicie o tym? Nie wiem jakie są zwyczaje programowania. Jest to dobrze napisane? :D Uczę się więc proszę o wyrozumiałość
Oczywiście mamy tutaj c++11 więc mogę sobie w klasie inicializować niestatyczne wartości, ale czy to
f = foo()jest ok? Czy jakoś lepiej można zrobić?
struct foo
{
int a = 1, b = 1, c = 1;
};
foo f;
f.a = f.b =f.c = 1;
f = foo();
@kasper93: nie to samo.
jest ok
@EkspertWeWszystkim: Oświeć mnie. Jak nie to samo to czym oprócz public się różni?
ale czy
f = foo();jest ok?
@adios: Widzisz, czepiasz się i to jeszcze nie mając racji.
Jak byk w na samym początku paragrafu 9. w standardzie masz pięknie napisane czym jest klasa. Dla ułatwienia:
class
struct
union