Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@ztck: z drugiej strony tam ta łopata ma 50 metrów na biedę. Weź to wykręć. @smieszek321: jak najszybciej zjechać z przejazdu. Zawsze i wszędzie. I jechać po przeciwległych pasach, żeby TIR mógł się zmieścić bez niszczenia rogatek (z racji długiej przyczepy musiał zabrać przeciwległe pasy).
Ciekawe w sumie, co spowodowało że się pilot zatrzymał, powinni trzymać azymut relatywnie na wprost, żeby jak najwięcej terenu dla siebie ugrać i dopiero gdy
@smieszek321: Przede wszystkim problemem zdaje się było to, że tir z ładunkiem nie mógł się odpwoednio "złamać" nie naruszając elementów otoczenia (widać to po lewej stronie jak już ucieka), co oznacza, że trasa była słabo zaplanowana na ten rodzaj ładunku. Po drugie, pilot powinien być na tyle zorientowany, że wie czy w danym momencie można pokonać przejazd kolejowy.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Toxer: w teorii jest tak jak mówisz czyli sygnalizator Top- tarcza ostrzegawcza przejazdowa, informuje maszynistę czy urządzenia na przejeździe działaja w porządku bo jeśli nie to należy przejechać do 20km/h. Życie Jedak pisze swoje scenariusze i sam miałem ostatnio nawet taka sytuacje że top mi się świecił w poprawny sposób czyli dwa białe światła w pionie i prawdopodobnie jak ten sygnalizator minąłem to wtedy kierowca wjechał na przejazd i wyłamał rogatke.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Toxer: a jeszcze dopowiem bo mi się przypomniało, że jest dużo przejazdów które są obsługiwane przez dróżnika a nie przez urzadzenia. Dlatego wkrada się tutaj czynnik że czlowiek może się pomylić, zapomnieć itp
@Bolostolo: Dzięki za odpowiedź i to tak wyczerpującą temat (ʘʘ), a wracając do tematu lini świdnica-wrocław, to tu na filmie jest 12 -> oznaczające 120km/h? i tą tarcze Top masz na samym początku przejazdu to jaki to ma sens xD?
* I w sumie drugie pytanko bo jechałem tą linią dziś akurat i teraz te nowe tory to projektuje się z znacząco większymi kątami w stronę zakrętu (przechylenia do środka) czy to kwestia pociągu bo na starej trasie Wro-Jaworzyna Śląska-Świnica tak nie było ani nigdy na innych trasach nie pamiętam takich przechyleń.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Toxer: Tak, jest to prędkość drogowa oznaczająca że można jechać max 120 km/h. A top którego on mija przed samym przejazdem nie odnosi się do tego przejazdu tylko do następnego. Każdy top ma swój nr dzięki czemu wiadomo w którym kilometrze jest przejazd do którego odnosi się dany top