Wpis z mikrobloga

Dla fanów magnetycznych korków - odpychanie i przyciąganie korków we flakonach to celowy zabieg, ma za zadanie równe ułożenie korka logiem/symbolem do frontu. Taka tam kwestia estetyki.

W diorach mamy, np. podwójny skok, bo logo jest symetryczne. W przypadku amouage, pojedynczy skok, ponieważ kryształek jest tylko z jednej strony.

Mam nadzieje, że komuś się ta wiedza przyda.

@RumClapton

#perfumy
perfumowyswir - Dla fanów magnetycznych korków - odpychanie i przyciąganie korków we ...

źródło: comment_1654334772bqrHRqQKyOEYf5XH2o0DS8.jpg

Pobierz
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@perfumowyswir: No ja to wiem, to ma zastosowanie na korkach, na których jest logo CD, ale na Eau Sauvage to jest moim zdaniem zupełnie bez sensu bo korek wygląda identycznie z każdej strony i lepiej by sie sprawdził taki patent jak w Wave
  • Odpowiedz
Oraz przez pewien czas pozwalało odróżnić podróbki Amounage, chociaż od jakiegoś czasu są już z korkami magnetycznymi


@mike_perfume: Z tego co wiem, podróbki Amłaży mają problem z polaryzacją. Przyciągają, ale nie zawsze kryształ jest z przodu.
  • Odpowiedz