Wpis z mikrobloga

Mam mały problem z moim kochanym #e46 330i. Auto w piątek nie odpaliło po normalnej jezdzie i wizycie na zakupach.
Poczekałem 20 minut, temperatura płynu spadła i udało się odpalić.
Dzisiaj podobna sytuacja, ale nie odpalił już na zimnym silniku. Awaryjnie samochód uruchomił się z gazu i dojechałem do domu.
Zdjąłem kanape z tyłu(sedan), bo znajomy mechanik powiedział, że tam będzie słychać pompe paliwa po przekręceniu zapłonu. Nagrałem krótki filmik, czy ktos poznaje po dźwięku czy to pompa?
Ewentualnie gdzie i jak ruszać rozwiazania problemu?
#bmw #mechanikasamochodowa #mechanika #samochody #motoryzacja
https://www.youtube.com/shorts/zpqZh-64juI
  • 10
  • Odpowiedz
@Matula11: Tak to nie działa, umów się do mechanika (nie tego znajomego najlepiej jeżeli ma takie rady przy i330) i tyle bo przyczyn może być tysiące szczególnie w przypadku gdy masz LPG założone po taniości, checka rozumiem na desce nie masz?
Druga sprawa poelecam zainwestować w najprostszy interfejs diagnostyczny jeżeli już jesteś na etapie samodzielnego dłubania ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
@Matula11: słychać pompę, przy czym jej dźwięk mi się nie podoba, taki trochę niski więc mimo tego że się kręci to może mieć problemy.
Jeśli awaryjnie odpala na gazie za każdym razem a na benzynie nie, no to pompa to dobry trop, trzeba zmierzyć ciśnienie na listwie jak ktoś wyżej zauważył.
  • Odpowiedz
@Matula11: e nie, raczej pompa, wątpię żeby filtr w benzynie takie jaja robił, plus jakby był gorszy przepływ to pompa powinna wydawać wyższy dźwięk wraz z jego wzrostem, brzmi raczej na pompkę. Jak nie masz manometru do benzyny możesz zawsze ściągnąć wunsz od powrotu - jak jest susza podczas kręcenia to wiadomo że w układzie brakuje ciśnienia.
  • Odpowiedz