Zostałem dotknięty anulowaniem zamówienia przez KIA po przeszło pół roku czekania, podobnie jak wielu innych mirków. Robiłem już podobną ankietę, ale postanowiłem zrobić trochę większe rozeznanie jakie auto mógłbym mieć w miarę szybko max 4 miesiące i pojawiło się kilka opcji na horyzoncie. Uważam, że wydawanie ponad 100k na auto z manualem to już gruba przesada dlatego zdecydowałem, że dopłacę i wezmę coś z automatem i tu opcje są takie.
@PrinceOfDukes: Peugeot to bardzo fajne auto jeśli chodzi o design wewnątrz i zewnątrz, ale słaby i awaryjny silnik trzycylindrowy zwyczajnie je wyklucza.
@kogi: golfa/leona sobie daruj, obsługa tego to jest jakiś nieśmieszny żart, nawet zasrany włącznik świateł jest dotykowy i jednocześnie w piano black. Albo kretyńskie slidery dotykowe do głośności i temperatury, nawet bez podświetlenia. Do tego intuicyjność tego interfejsu jest mocno dyskusyjna.
golfa/leona sobie daruj, obsługa tego to jest jakiś nieśmieszny żart, nawet zasrany włącznik świateł jest dotykowy i jednocześnie w piano black. Albo kretyńskie slidery dotykowe do głośności i temperatury, nawet bez podświetlenia.
@bidzej: nie miałem okazji użytkować na co dzień. Ale na jeździe próbnej spodobało mi się, bo można sterować gestami :) A to co najpotrzebniejsze jest przy kierownicy. No oprócz asystenów, je trzeba wyłączać z poziomu ekranu dotykowego. A nie da się z nimi jeździć np. asystent pasa ruchu jest bardzo agresywny
A to co najpotrzebniejsze jest przy kierownicy. No oprócz asystenów, je trzeba wyłączać z poziomu ekranu dotykowego. A nie da się z nimi jeździć np. asystent pasa ruchu jest bardzo agresywny
@GeDox: w golfie kierownica też jest dotykowa. I da się z niej sterować asystentami, ale polega to na tym, że na ekranie pojawia się menu, przez które trzeba sobie dotykowo przescrollować. Nie ma nad czym dywagować, aktualne interfejsy VAGa
@kogi: nie jest dotykowy. Czy jest dziwne to nie wiem, pewnie kwestia przyzwyczajenia, na pewno interfejs jest dosyć ascetyczny. Ale AA działa, chociaż z braku dotyku nie wszystko jest idealne, trzeba operować pokrętłem i np w Waze nie ma kontrolek do zoom/pan, więc jest to utrudnione.
Mam cx-30 chociaż z ręczną skrzynią, jakbyś miał pytania to wal.
@kogi: za to z modeli w ankiecie to miałem na chwilę Corollę z silnikiem 2.0 i moim zdaniem fajnie to działa jeśli ktoś nie boi się cvt. Ale wnętrze i multimedia słabe, pewnie w chr jest podobnie, w dodatku klaustrofobiczny tył, o ile to komus przeszkadza.
#samochody #motoryzacja #kia #hyundai #toyota #volkswagen #seat #kiciochpyta #mazda
Który samochód wybrałbyś/wybrałabyś??
@kogi: nie wiem czy decydowałbym się na ponowne rozczarowanie...
Albo:
https://www.otomoto.pl/oferta/peugeot-308-allure-1-2-puretech-130-km-eat8-rejestracja-dealer-ID6En7vT.html
Do tego intuicyjność tego interfejsu jest mocno dyskusyjna.
Bralbym CX-30.
@bidzej: w cupra leon było to fajnie rozwiązane
@GeDox: no raczej nie ( ͡° ͜ʖ ͡°)ノ⌐■-■
"fajne" to może się wydaje jak nie musisz tego używać na co dzień.
@GeDox: w golfie kierownica też jest dotykowa. I da się z niej sterować asystentami, ale polega to na tym, że na ekranie pojawia się menu, przez które trzeba sobie dotykowo przescrollować. Nie ma nad czym dywagować, aktualne interfejsy VAGa
@bidzej: w cuprze kierownica ma przyciski, nie jest dotykowa
Ale AA działa, chociaż z braku dotyku nie wszystko jest idealne, trzeba operować pokrętłem i np w Waze nie ma kontrolek do zoom/pan, więc jest to utrudnione.
Mam cx-30 chociaż z ręczną skrzynią, jakbyś miał pytania to wal.
Ale wnętrze i multimedia słabe, pewnie w chr jest podobnie, w dodatku klaustrofobiczny tył, o ile to komus przeszkadza.