Wpis z mikrobloga

@xDOlejxD: ja wymieniałem dwa razy, raz bez kolektora to bajka dostęp, drugi raz bezpośrednio od góry i jak wiesz z której strony odkręcić i wybić go to żaden problem, u mnie się wyrobił i był delikatny luz na kierownicy, dam ci tipa odblokuj regulacje kierownicy w aucie i możesz cofnąć górna część kolumny kierowniczej, na dole odkręcić i młotkiem delikatnie wybić
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Zubern: wlasnie ja tak samo mam luz na kierownicy i w rekach czuje luzy na krzyzaku blizszym grodzi. Mialem plan zeby pierwsze wykrecic caly przegub z dolu od strony maglownicy i pozniej ze srodka auta kiwrownice zdjac i kolumne i do srodka wyciagnac wsytsko. Da rade tak? Czekaj to ty mowisz zeby odblokowac w kierownicy regulacje i na maxa schowac ją i wtedy lepiej wybija sie? Rozwin zdanie bo nie do
@xDOlejxD: sprawdź najpierw krzyżak bo mi też się zdawało że to zaraz za kierownicą gdzieś jest luz a się okazało że to dolny się wyrobił i nawet nie tyle Krzyżak co w miejscu gdzie jest teleskop żeby przy wypadku się ładnie złożyła kolumna, ja górnej części kolumny kierowniczej nie wyciągałem, z tą regulacja chodziło mi o to że odkręcasz krzyżak u góry i w kabinie ciągniesz kierownicę do siebie i ci
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Zubern: tak to krzyżak gorny ten blisko grodzi bo czuc w rekach ze tam klepie jak dotykam i ruszam kierownica. Aaa o to ci chodzi. Kurde dzięki za tip ma pewno sie przyda. No ja na pewno kupie typowo pod e90 3.0d nawet nie bede sie bawil w szukanie z innych modeli. Dzieki za radę . Brzmi banalnie prosto