Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
@6th_Sense: @Narrorek: śmieszna sprawa, ale chyba łatwiej niż o takie pozwolenie to zostać konduktorem czy kierownikiem i się zwolnić po 3 miesiącach ( ͡° ͜ʖ ͡°) jazdy lokiem się zdarzają choćby jak gdzieś trzeba jechać po skład albo podmianę, cnie @Pociongowy?
  • Odpowiedz
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@Shishu: może i łatwiej, na pewno na dłuższych trasach. Po bocznicy to każdy Cię weźmie jak dobrze zagadasz, ale co to za jazda ¯\_(ツ)_/¯
Ale co do podmiany lub jazdy po skład nawet wtedy rzadko się zdarza brać drużynę ze sobą.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Pociongowy: a gadasz, to jest jeszcze zostać waszym dyspozytorem, oni też czasami z wami jeżdżą i nigdy nie wiedziałem po co ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Pociongowy: te ep07 wyglądają jakby miały 60 lat w kabinie, dobrze że chociaż z zewnątrz ładne. W porównaniu do kabin współczesnych pociągów to wygląda jak jeżdżenie ładą i mercedesem :)
  • Odpowiedz
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@matryja: a weź nic nie mów. Ma to swój urok ale niektóre lokomotywy to faktycznie jakby 60lat temu....()
Ja tam już od dawna mówię, że zamiast wziąć się porządnie za wymianę parku taborowego i zamówić z 200 gryfinow żeby po PL sobie śmigały jako krajowki to nie, pakują siano w modernę na turbo7 albo jakieś niewiadomo jakie typy lokomotyw. Niestety ale ktoś na górze ominął kilka
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Pociongowy: się cieszę że jednak że nie poszedłem na maszynistę tylko siedzieć sobie za biurkiem jako spedytor. Już bym wolał chyba siedzieć wygodnie w nowej ciężarówce niż w tych 40letnich gruzach którymi sie jeździ w polskiej kolei
  • Odpowiedz
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@matryja: trochę w tym racji jest ale liczę na to, i jest to też nieuniknione, że te gruzy w końcu muszą zniknąć z torów. Kwestia tylko jak bardzo potrafią to s--------c u góry
  • Odpowiedz