Wpis z mikrobloga

Nawalał nam piekarnik.
No nie trzymał temperatury (odchyły na poziomie 20-30 stopni ciągle) i przypalał z jednej strony.
Zgłaszaliśmy kilka reklamacji.
Za każdym razem przyjeżdżał ten sam technik (bardzo spoko mordeczka, pozdrawiam jeśli tu jest) i wymieniał kolejne części.
Niestety, problem ciągle ten sam.
Co zrobił producent? Zamiast w końcu wymienić ten piekarnik na nowy, to kazali temu biednemu technikowi zrobić "wypiek testowy".
Chłop przywiózł sprzęt, składniki i aktualnie robi u nas w kuchni ciasto.
Jak sam mówi, piecze pierwszy raz w życiu.
Żona siedzi i patrzy tylko, żeby nie #!$%@?ł nam pół kuchni.
Bareja by tego lepiej nie wymyślił.
Siedzę i kisnę.

#gotujzwykopem #gotowanie #kuchnia #pieczzwykopem #agd #gownowpis
  • 204
@stanax1: też ostatnio miałem okres walki reklamacyjnej z dwiema firmami i w akcie desperacji zadzwoniłem na infolinię Rzecznika Praw Konsumenta.
Prawnik polecił mi tam, że jeśli tylko jest to możliwe, to zgłaszamy RĘKOJMIĘ, gdyż prawo działa tak że przy drugim zgłaszaniu rękojmi tego samego towaru (nie wady - wada może być inna) sprzedawca MUSI spełnić żądania klienta.
Więc przy drugiej rękojmi piszesz "chce wymianę na nowy" i oni nie mają wyjścia