Wpis z mikrobloga

Mirki ile waszym zdaniem będzie kosztować mniej więcej zdrowa fajna e90 sedan polift z dieslem 2.0 ~150km. Xenon, podgrzewane d--y, navi, czujniki parkowania tył? Zmieszczę się do 25 tys?
#bmw #motoryzacja #samochody
  • 43
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@H4RRI3R Na początek olej wszystkie otomoto i olx. Fajne sztuki bmek idą na grupach na fb, bo tam nie ma opłaty za ogłoszenie. Możesz sam napisać post na grupie czego szukasz (tak jak w poście wyżej) i zostaniesz zasypany ofertami, a jednocześnie pełno ludzi zacznie Ci odradzać wersję 150km "bo nie jedzie hehe"
  • Odpowiedz
@ArchaAniol Chyba wolę dołożyć trochę i mieć zadbanego pewniaczka od "fana marki" niż szukać okazji na olx czy otomoto. Poza tym na grupach bardzo łatwo prześledzić historie auta i to co się z nim działo, bo często są wstawiane posty
  • Odpowiedz
@H4RRI3R: Ja sprzedałem e90 318i 129 z 2006r. za 20k pół roku temu. 150k przebiegu, jedynie mała stłuczka w historii, byłem 3cim właścicielem. W najbliższym czasie do zrobienia było sprzęgło i tarcze+klocki z przodu. Wyposażenie bez ksenonow, ale za to fotele i kierownica sport + ekran w środku.
  • Odpowiedz
@H4RRI3R:

A ile chcesz w nią inwestować co roku? Stara beemka potrafi być kosztowna jeśli nie chcesz jej zgruzować do końca.
  • Odpowiedz
@Jin: to smutne. dla mnie taka e90 2010 rok to k---a nowe auto XD a tutaj chłopaczki piszą, że to już przetyrane auta :|
Jakby rocznie naprawy do 3k wyszły to nie byłoby tragedii.
Aktualnie Alfą jeżdżę więc na pewno gorzej nie będzie
  • Odpowiedz
@H4RRI3R:

Tu nie chodzi tyle o wiek co o liczbę elementów zostawionych przez poprzedniego właściciela "na później" bo teraz za drogo. I możesz nie zauważyć podczas zakupu bo nawet na wpół zajeżdżona beemka fajnie jeździ w porównaniu z autami tańszych marek.

Miałem do niedawna e92 i po podliczeniu kosztów przejechania kilometra wyszło mi 0,5€.
  • Odpowiedz
@Argonzz: czesci nie są w cenie złomu
naprawy i diagnozy jak zrobisz sam to tracisz mnóstwo swojego czasu. Jak dasz do mechanika to mnóstwo kasy.
Propagujesz reanimowanie trupów zamiast cieszenie się jazdą?
zresztą z dojechanego auta z dużym przebiegiem nigdy nie zrobisz nowego.
  • Odpowiedz
@ArchaAniol: ale E90 to taki sam trup jak E46 to raz. Dwa części do E46 naprawdę są tanie. Szczególnie w porównianiu do E90. Ostatnio kupiłem wał, dyfer, cały tylny wózek, półosie, tarcze i zaciski w cenie 800zł i to od 330i. Nowe tarcze do E46 to 100zł sztuka... Nawet cały silnik to 3-5k. Tak że naprawdę można ogarnąć całe auto w budżecie 30k.

Czy trzeba reanimować? Zależy co kupisz ale
  • Odpowiedz
@V0lc4n0: możesz sobie woleć dołożyć "troche", ale za BMW pewniaczka z forum jak to mowisz, trzeba dołożyć gruubo a nie trochę w stosunku do OLX. Poza tym autor podał budżet i z tą kasą to może szukać jedynie perełek z OLX.
  • Odpowiedz
@H4RRI3R: Sam rozrząd do e90 to koło 3k plus robocizna to sobie policz ¯\_(ツ)_/¯

Ja sam poluje na znienawidzone przez Mirków e90/b8

Ale jak ktoś nie ma całej historii napraw udokumentowanej to nawet nie jadę oglądać

Pamiętaj, że te auta mają już po paręnaście lat i czasem trzeba będzie coś naprawić plus przegląd/ubezpieczenie/opony i wychodzą spore koszta
  • Odpowiedz
@magiczny_orangutan:

autopoziomowanie jest potrzebne żeby móc na legalu używać xenonu


Może i jest potrzebne ale ja pisze o ledach w lampie a tu już nie jest wymagane autopoziomowanie. Oczywiście dobrze jakby było, to jest dodatkowa zaleta ale leda, zresztą jak i wszystkie światła, nawet xenon, wystarczy ustawić na skp i nikogo nie oślepiają.
Wg. Testów ledy są mocniejsze i efektywniejsze od xenonu a ja jeżdżę od 3 lat bez autopoziomowania,
  • Odpowiedz