Aktywne Wpisy

kamil-tumuletz +130
„Polish jokes” to gotowy tytuł na dokument o tym, jak w Polsce przez trzy dekady wbijano ludziom do głowy, że trzeba się „cieszyć z roboty za grosze, bo inaczej gospodarka padnie”.
To jest groteskowy paradoks:
– państwo dogania Zachód wskaźnikami PKB,
– młodzi masowo emigrują, bo tutaj nie da się żyć za pensję,
– a w dyskusjach o podwyżce minimalnej wciąż dominuje retoryka januszexu: „jak podniesiecie, to ja zamknę firmę, bo się nie opłaca”.
To jest groteskowy paradoks:
– państwo dogania Zachód wskaźnikami PKB,
– młodzi masowo emigrują, bo tutaj nie da się żyć za pensję,
– a w dyskusjach o podwyżce minimalnej wciąż dominuje retoryka januszexu: „jak podniesiecie, to ja zamknę firmę, bo się nie opłaca”.
źródło: Zdjęcie z biblioteki
Pobierz
Idę na grzibki, nie znam się na tym to nigdy nie chodziłem, no za dzieciaka z wujkiem takim co się znal.
Moja mama wpoiła mi jakąś panikę przed grzybami, ona ma mykofobie jakas.
No i nie chodziłem bo się nie znam, ale znajomy sprzedał mi protip, jak nie znam jakiegoś grziba to sobie go wrzuce w chat GPT i on mie tego grziba zidentyfikuje i powie czy to borowik czy szatan jakiś.
Moja mama wpoiła mi jakąś panikę przed grzybami, ona ma mykofobie jakas.
No i nie chodziłem bo się nie znam, ale znajomy sprzedał mi protip, jak nie znam jakiegoś grziba to sobie go wrzuce w chat GPT i on mie tego grziba zidentyfikuje i powie czy to borowik czy szatan jakiś.

Drodzy gracze, następny plan aktualizacji gry 0.8.2 wprowadza do gry następujące zmiany:
Wprowadzanie chińskiego oddziału czołgów
Lekkie Czołgi: Renault NC-31, Vickers Mk.E Typ B/T26, M5, 59-16, WZ131, WZ132;
Średnie Tanks: Typ 97 Chi-Ha, Type 58, T-34, T-34-1, T-34-2, typ 59 (WZ-120), 121;
Ciężkie czołgi: IS-2, 110 (IS-2U), 111, 111 1/2/3 4/5.
Gra wprowadzi pięć nowych samochodów USA:
Lekkie czołgi T21, T71:;
Średnie zbiorniki: T69, T54E1;
Ciężki czołg T57.
Premiumnyh nowy komputer:
Francuski ciężki poziom zbiornika 7 FCM 50;