Aktywne Wpisy
Kolczaneiro +63
Koleżanka z czasów licealnych powiedziała "tak", chwaląc się tym na instagramie
( ͡° ͜ʖ ͡°)
#oswiadczyny #heheszki #niewiemjaktootagowac #dupeczkizinstagrama
( ͡° ͜ʖ ͡°)
#oswiadczyny #heheszki #niewiemjaktootagowac #dupeczkizinstagrama
Heexi +413
#blender #blender3d #fotogrametria #grafika3d
Mniej odstających elementów ;D Nóżka zgubiła po retopo
Nóżka trochę za bardzo się błyszczy, a tak poza tym, to przepiękny :3 Pokazałbyś jak wygląda siatka?
EDIT: Teraz doczytałam, że chodzi o efekt deszczu. W sumie coś w tym jest.
Komentarz usunięty przez autora
Snake (główna postać) w Metal Gear Solid 3 z 2005 roku : 4k poly
Lowpoly grzyb w 2022 roku : 3k poly
xd
Decimate jest głupiutki i nie wie, ze ten detal chcesz zatrzymać, może jakbyś tym remesherem z zbrusha zrobił to jako by ogarnęło, ale ja bym to pewnie walnął ręcznie, bo model dość prosty
@noonamed: i tak 3k na grzyba, który jest elementem tła to za dużo. Mój MSBS, którego znajdziesz niżej ma 13,5k wierzchołków i blisko 27k trisów, a jest modelem, który gracz będzie miał bezpośrednio przed sobą. I tak wolałbym zejść do wartości około 18-20k tris i nie wiem czy nie będę musiał zrobić nowego