Wpis z mikrobloga

Toto Wilk:

"Od powrotu z Włoch wyciągnęliśmy z weekendu jak najwięcej wniosków, a równolegle kontynuowaliśmy naukę w tunelu aerodynamicznym i na symulacjach" - wyjaśnił.

"Znaleźliśmy kilka kierunków poprawy samochodu i w Miami przeprowadzimy eksperymenty, aby skorelować te symulacje i, miejmy nadzieję, potwierdzić ścieżkę rozwoju na nadchodzące wyścigi".


Źródło:Motosport

Czyżby?

#f1 #f1beforerace
Pobierz
źródło: comment_16517344328U866viFAqwakZOAI7SquG.jpg
  • 8
@hpiotrekh: Ja to widzę tak, że rozwiązanie problemu ma swoje konsekwencje i nie ma rozwiązania kompleksowego albo nie wiedzą, które tak zadziała/jakie konsekwencje przyniesie, tzn.

Np. rozwiąznie:
Nr 1 - brak falowanie, gorsza przyczepność w zakrętach
Nr 2 - mniejsze falowanie (pytanie o ile realnie), większy opór na prostych
Nr 3 - pośrednie.

W praktyce to zapewne trochę jak piszesz. Mają ogrom danych, ale tylko część mogą sprawdzić i tutaj pytanie
@Oryginalny_nikt: Czytałem też artykuł mówiący, że jeżeli nie rozwiążą problemów w trakcie 2-3 najbliższych
wyścigów to zmienią priorytet na 2023.

Według mnie to jak wyżej pisałem:

W praktyce to zapewne trochę jak piszesz. Mają ogrom danych, ale tylko część mogą sprawdzić i tutaj pytanie brzmi czy trafią z rozwiązaniem


Pytaniem dla kibiców jest czy trafią i czy w ogóle jest jakiekolwiek rozwiązanie kompleksowe dla tego bolidu, a może no-sidepods car nie
@Aiden7: jeszcze oni mają mniej przydzielonego tunelu i cfd nie mówiąc już ze pewnie ciężko im bez nieograniczonego budżetu. Nie mogą sobie tak po prostu sprawdzic 10 możliwości i powybierać co najlepsze z kilku z nich w jedną całość. Z tym odpuszczeniem sezonu i skupieniem sie na nastepnym to całkiem prawdopodobne może być.