Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 11
Po blisko 100h ukończyłem Elden Ring, starałem się zwiedzić wszystko co mogłem, zrobiłem wszystkie największe side questy, które dają dostęp do zakończeń, no i cóż... Im dalej w las tym gra jest gorsza, największy zjazd zalicza po stolicy, a samo zakończenie i ostatni boss to żart, w nagrodę za "epicką" podróż dostajemy niemego final bossa i 20 sekundowy filmik. W ogóle ostatnie godziny gry to jakiś boss rush przepleciony absurdalną i niewyjaśnioną miejscówką jaką jest Farum Azul.

Wczoraj byłem pewien, że to druga najgorsza gra From po DS2, ale przypominając sobie pierwsze 40 godzin z grą chyba aż do takiego stwierdzenia się bym nie posunął. Mimo wszystko Bloodborne i Sekiro to peak From i to się chyba już nie zmieni, po Elden Ring widać, że Miyazakiemu brakuje już chyba pomysłów jak sprawić, żeby gracze w nowej grze mieli jeszcze większe wyzwanie i poziom trudności staje się po prostu skrajnie irytujący.

Teraz czekam na Sekiro 2, bo sequelu Bloodborne'a się nie spodziewam.
#darksouls #eldenring #sekiro #bloodborne #fromsoftware #xbox
JesusOfSuburbia - Po blisko 100h ukończyłem Elden Ring, starałem się zwiedzić wszystk...

źródło: comment_1651491718FLPUGQRIUpoxSllKF1RMZX.jpg

Pobierz
  • 32
  • Odpowiedz
@JesusOfSuburbia: co Ty bajdurzysz chłopie, 100h grałeś w grę i mówisz, że pomysłów im brakuje ( ͡° ͜ʖ ͡°) w międzyczasie byś przeszedł 4-5 innych gier, o ile byś się nie znudził nimi na starcie... i jeszcze ta platyna wbita na tryhardzie przez żonglowanko sejwami, nic nie śmieszy bardziej w tym momencie
  • Odpowiedz
@JesusOfSuburbia:

co Ty bajdurzysz chłopie, 100h grałeś w grę i mówisz, że pomysłów im brakuje ( ͡° ͜ʖ ͡°) w międzyczasie byś przeszedł 4-5 innych gier


@tarkaz: a gdyby zrobili kopiuj wklej jeszcze wiecej i zrobili gre na 500h to bedzie jeszcze lepsza?

Zgadzam sie z kolega wyzej, ze jak nie mieli pomyslow albo nie potrafili zbalansowac otwartego swiata to gra mogla byc duzo mniejsza i
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@JesusOfSuburbia: zupełnie nie podzielam tak negatywnej opinii. Gra "dowiozła", ale nie jest to takie arcydzieło jak rysowały ja recenzje. Ogólnie bawiłem się świetnie, zwłaszcza pierwsze 60h.

Nie podoba mi się dziesiątki takich samych miejsc do oznaczenia i okrooopne rozciągnięcie gry. Ale gra się sprzedała super i pewnie będą kolejne gry trawione tym samym złem z otwartoświatowych gier. Nawet jeśli sam projekt otwartego świata był cudowny r.

Btw normalne dungeony są fantastyczne.
  • Odpowiedz
@Theos: nie uważam przecież, że to zła gra, solidne 7-8/10, gdzie Sekiro i Bloodborne, szczególnie to drugie, to 10/10. Po prostu recenzenci, którzy dawali 10/10 grali w zdecydowanie najlepszy content, stąd te oceny. Według mnie gra, której poboczny content (i nie tylko) to jest ciągłe copypaste nie zasługuje na perfekcyjną ocenę.

Ten post na reddicie to 100% moje odczucia https://www.reddit.com/r/Eldenring/comments/t83r7t/this_game_is_being_overrated_because_all_the_best/
  • Odpowiedz
@JesusOfSuburbia: po 130h gry mam trochę odmienne zdanie i uważam, że pomimo ponownego wykorzystywania assetów i powtarzalności, jest jednak to wykorzystane na tyle, żeby nie znudzić gracza i dalej, żeby zaciekawiony spędzał czas w tym świecie gry + otwarty świat naprawdę pasuje do tego formatu soulsów.
  • Odpowiedz
@JesusOfSuburbia: Mam takie samo zdanie o ER, gra jest b. dobra 8.5/10 jak dla mnie, podobnie jak DS2 trochę za długa i końcówka już po prostu męczy, osobiście moje top3 gier od FS to kolejno Bloodborne, DS3 i Sekiro. Dla mnie największym minusem jest otwarty świat, gra powinna mieć świat a'la Sekiro, ale rozumiem, że firma chciała spróbować czegoś nowego co z resztą nie wyszło źle.
  • Odpowiedz
co Ty bajdurzysz chłopie, 100h grałeś w grę i mówisz, że pomysłów im brakuje ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@tarkaz: w tibie można grać i 1000h czy to znaczy że ma ona super fabułę i zadania się nie powtarzają do porzygu? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Khaiine: nie znudzić gracza? Każdy poboczny dungeon wygląda identycznie, nawet fabularni bossowie są powtarzalni jak choćby Goldskin Duo czy Godfrey. Tak jak wspomniałem - to zaczyna irytować dopiero po stolicy, przynajmniej w moim przypadku.
  • Odpowiedz
w tibie można grać i 1000h


@Deska_o0: w mmorpg mozesz grać i x10 razy tyle, ale jak już masz porównywać gry to porównuj do singli, bo tym właśnie jest Elden Ring ( ͡° ͜ʖ ͡°)

wiec jak nie potrafia ugotowac smacznego to sama ilosc mnie nie przekonuje.


@3mortis: taa, ale mimo wszystko OP #!$%@?ł 100 posiłków z rzędu i dopiero przy ostatnich, z jak nigdy nasyconym
  • Odpowiedz
taa, ale mimo wszystko OP #!$%@?ł 100 posiłków z rzędu i dopiero przy ostatnich, z jak nigdy nasyconym brzuszkiem, zaczął narzekać, że brakuje im pomysłów na nowy smak


No i uwazam ze przy dziele absolutnym i perfekcyjnym odbiorca nie powinien tego odczuc tylko z nasyconym brzuskiem zobaczyc napisy. Wiec traktuje to jako minus. Bo dzielo idealne ma twz swoja idealna dlugosc po ktorej widz/gracz/czytelnik odchodzi zadowolony. Jak seriale ktore czesto mogly sie
  • Odpowiedz
@tarkaz: to zamień tibie chociażby na którekolwiek diablo, gra jest fajna ale końcówka to męczarnia, zadań pobocznych nie robiłem od połowy gry więc mnie nie irytowały az tak ale podejrzewam że też może szlag trafic
  • Odpowiedz
@tarkaz: czyli #!$%@? 15 razy crucible knighta jako mini bossa to nie jest objaw braku pomysłów, lenistwa? Tak samo fakt, że 95% pobocznych dungeonów to recykling assetów, dokładnie te same pomieszczenia i szkielety/gargulce/cokolwiek. Nigdzie nie napisałem, że gra jest 2/10, początek jest genialny, środek jest okej, ale im bliżej końca tym gorzej, a sam finał to takie 4/10 z minusem.

Zdajesz sobie sprawę jak łatwy jest calak w tej grze? Z
  • Odpowiedz
#!$%@? 15 razy crucible knighta jako mini bossa


@JesusOfSuburbia: to nie jest 15 razy ten sam boss, tylko ich było kilkunastu i to się przewija gdzieś w lore, podobnie z nocną kawalerią, poza tym większość rzeczy jest opcjonalna, a to znaczy, że nie musisz ich robić jak nie chcesz ¯\(ツ)_/¯

Nigdzie nie napisałem, że gra jest 2/10, grało się okej


@JesusOfSuburbia: ja nigdzie nie napisałem, że nie zgadzam sie
  • Odpowiedz
@tarkaz: ale tu nie chodzi o to, że ona po 100h męczy, tu chodzi o to, że po stolicy ta gra po prostu staje się o wiele słabsza, głównie przez bossów i przez lokację. Zmęczenie grą to jest jedynie jeden z czynników, Persona 5 miała ponad 100h i trzymała ten sam genialny poziom cały czas, na Elden Ring po stolicy zdecydowanie zabrakło pomysłów i ten zarzut przewija się w internecie, więc
  • Odpowiedz