Wpis z mikrobloga

Buongiorno!

Nie zapominajmy o jednym z największych wałów w historii F1. Mercedes pracował nad hybrydowym silnikiem 1,6 V6 Turbo od 2007 roku. Potem przedstawił swój projekt FIA i lobbował za nim przy tworzeniu nowych regulacji. Ich 8 tytułów mistrzowskich jest wynikiem przekupstwa, kłamstw i przychylności federacyjnej mafii.

#f1
c.....i - Buongiorno!

Nie zapominajmy o jednym z największych wałów w historii F1....

źródło: comment_1651315200G1PmdMbpeX9d7V8590OrBO.jpg

Pobierz
  • 11
@chianski: @J_Iskariota: zakładając na potrzebę dyskusji, że to co piszecie jest wyczerpującą prawdą, to oznaczałoby że obecny spadek formy Mercedesa nie powinien być takim zaskoczeniem, a konsekwencją faktu że już nie grają w sprzyjających warunkach (nie)uczciwej gry, które sobie wygodnie wymościli lobbingiem?
Czyli teraz mamy "nagiego" Mercedesa, który musiał się skonfrontować z nowymi regulacjami bez sztuczek pod stołem?
Ciekawe jakie byłby inne opinie na ten temat.
@koralowiecc: Pamiętaj, że w F1 każda dziesiętna sekundy to przepaść, którą bardzo trudno nadrobić. Mercedes z pewną jednostką miał w zasadzie bardzo łatwo utrzymać się na topie. Popatrz sobie choćby na formę Williamsa, który miał olbrzymie problemy już od dłuższego czasu, a co osiągał z silnikiem Mercedesa w latach największej dominacji, albo co stało się z Mclarenem gdy przeszli na Hondę.
To co działo się przez następne lata, było wynikiem tej