Wpis z mikrobloga

kolejny dzień, kolejne wyzwanie, awaria. Denerwuje mnie to juz ciągle coś. Dziś natomiast rozciąlem boczną scianke gp5000 stl z najazdem max 500km. Mleka nie starczylo na uszczelnienie. Wjechalem w drogę szutrową w której się zapadlem w kamieniach rozcialem opone i porysowalem mocno swieże obręcze (°°

Tak sie konczy jazda po sciezkach rowerowych, ktore nagle z dupy sie urywają.

Nie wiem czy jest szansa naprawy tej opony by dlaej byla bezdętkowa i czy to bezpieczne. Rozcięcie na 6mm. Z tylu glowy siedzi mi, ze nie, ale mimo wszystko chcialbym ratowac oponę, bo 300 zł na 500km to trochę drogi interes.

#rower #szosa
źródło: comment_16498641178T9O96dslP5geBnU9X1TE7.jpg
  • 31
@pawlos10rs: no chyba mam. U mnie cale powietrze ucieklo, kumpel dętka poratowal bo inaczej bym butował. Tubles srubles ale detke i tak trzeba wozic ¯\_(ツ)_/¯

Biorac pod uwagę że to 3 opona w tym roku, i ze zniszczylem opon za prawie kafla czas chyba kupić coś tańszego ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Hipodups: u mnie nic nie uciekło nawet. Po którejś jeździe przeglądałem opony, patrzę a tu dziura prawie na wylot xD także możliwe, że to już dłużej ze mną jeździ niż myślę, trochę dalej w innym miejscu też już osnowa na boku dostała po dupie i jest przetarta ale jeździ to niech jeździ xD

Tubles srubles ale detke i tak trzeba wozic ¯_(ツ)_/¯


@Hipodups: no i gdzie tu sens gdzie logika
a jak ludzie piszą że grand prixy mają boki z papieru to inni krzyczą że u nich działa ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@dymel: kult tych opon z 2W mniej niż takie które nie pękają po najechaniu na muchę przerasta już neoprenowe rękawiczki. Cena wysoko, pękają na potęgę, trzymają tak sobie lub słabo.
@mmichal: Akurat trzymają dobrze bym plwiedział ( ͡° ͜ʖ ͡°) Odporność na przebicia - no coż, zostawia wiele do życzenia.

Wzialem na próbę, by spróbować cos innego niż vittoria rubino g2.0 ktore dalej są moim topem jakosciowym.

Co mnie do conti przekonalo? Jest to jedna z lżejszych opon tubeless szosowych. A to w sumie ma dla mnie znaczenie, ze mogę na oponach na luzie 100g oszczędzić. Tym
@AbaddonLincoln:

Jutro pójdę do lokalnego rowerowego i cos wybiorę. Jednak wolę mieć spokojna głowa, niz na zjeździe przy 90km/h albo jadac w peletonie przy 50km/h zastanawiac się czy jebnie czy jednak jeszcze nie. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@AbaddonLincoln: Bywa i tak. Ostatnio na Mnichu, gdzie zbyt duzych gorek nie bylo, bylo mokro i boczny wiatr na zjezdzie wykrecilem maxa 70km/h.
Z Jugowskiej zjezdzajac, 70-80km/h chwilowe to nie problem, ale trzeba zwalniac na zakrętach.

Max na zjezdzie mialem 88km/h na wyścigu, więc no w zasadzie jeszcze nie, ale zbliżam sie :)

@mmichal: pelna zgoda. Dla mnie to jest opona bardzo dobra. Ale pierwsza porzadna opona to wlasnie one.
Jeszcze chcialbym sprobowac veloflexa topowego


@Hipodups: Ja z Corsy Race jestem bardzo zadowolony, kapeć jeden się trafił ale to przez wentyl dętki a nie samą oponę w sobie
Nie wiem czy jest szansa naprawy tej opony by dlaej byla bezdętkowa i czy to bezpieczne. Rozcięcie na 6mm. Z tylu glowy siedzi mi, ze nie, ale mimo wszystko chcialbym ratowac oponę, bo 300 zł na 500km to trochę drogi interes.


@Hipodups: Dlatego jak Ci szkoda to na treningach używa się treningowego sprzętu a na wyścigach wyścigowego. Szczególnie jeżeli chodzi o koła pod szczęki, opony i łańcuch.

A tej opony to
@G0lomp: Większa szkoda treningowo jezdzic innym sprzętem niz na wyścigach. Za malo czasu spędzam na rowerze, a przeskok jakosciowy miedzy wyscigowym a treningowym szpejem bylby duży na tyle, że przesiadka by musiała byc tydzień wcześniej. A opony? i tak wolę miec te same na wyscigu i treningu co by jednak znac je dobrze i wiedziec na ile mozna sobie pozwolić :)

Po prostu mam pecha, opone zostawie na chociazby trenazer lub
Większa szkoda treningowo jezdzic innym sprzętem niz na wyścigach


@Hipodups: Jeżeli nie liczysz każdej sekundy na wyścigu to tak.
IMO na wyścigu najlepiej to mieć opony, które się zna, ale które są możliwie świeże, co kto lubi xd
Ja tam korzystam z 2 kompletów kół/opon i nie czuję potrzeby oswajania się ze sprzętem przez tydzień, no ale może kwestia indywidualna. No i kwestia zużycia samych kół a raczej powierzchni hamującej, chociaż
@G0lomp: ostatnio przegralem 4 miejsce o 8s ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Problem jest taki ze mam dwa komplety kol - alu ciezkie 35mm stozek "jakiś" i karbony lekkie 38 stożek u. Czuc ogromna roznice w prowadzeniu i zachowaniu na wietrze + do tego przekładanie klockow hamulcowych na każdy wyscig - przegięcie. A wyścigów conajmniej 10 jest w planie. A dwa komplety kol karbonowych to przeginka ( ͡