Aktywne Wpisy
Metodzik +124
KorwinizacjaPrzelyku +104
Pamiętajcie że jak jesteście w dołku psychicznym to po prostu porozmawiajcie z dziewczyną albo żoną i poproście żeby was wspierała. Nie ma się czego wstydzić, na pewno wam nie odmówi. Wyjście z depresji jest naprawdę proste i każdy psychiatra wam powie, że najważniejsze jest wsparcie najbliższych.
#przegryw #depresja
#przegryw #depresja
Tak sie konczy jazda po sciezkach rowerowych, ktore nagle z dupy sie urywają.
Nie wiem czy jest szansa naprawy tej opony by dlaej byla bezdętkowa i czy to bezpieczne. Rozcięcie na 6mm. Z tylu glowy siedzi mi, ze nie, ale mimo wszystko chcialbym ratowac oponę, bo 300 zł na 500km to trochę drogi interes.
#rower #szosa
Co prawda nie jest to dziura na wylot, ale bardzo mało brakuje. No i z dętką. Taki stan utrzymuje się od końca lipca zeszłego roku. Lekko ze mną nie mają bo kwadraty mocno :D. 7 barów lekko w tym miejscu ją wybrzusza ale nic poza tym. Złego słowa na te opony nie mogę powiedzieć.
Ale fakt
Biorac pod uwagę że to 3 opona w tym roku, i ze zniszczylem opon za prawie kafla czas chyba kupić coś tańszego ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Hipodups: no i gdzie tu sens gdzie logika
@dymel: kult tych opon z 2W mniej niż takie które nie pękają po najechaniu na muchę przerasta już neoprenowe rękawiczki. Cena wysoko, pękają na potęgę, trzymają tak sobie lub słabo.
Wzialem na próbę, by spróbować cos innego niż vittoria rubino g2.0 ktore dalej są moim topem jakosciowym.
Co mnie do conti przekonalo? Jest to jedna z lżejszych opon tubeless szosowych. A to w sumie ma dla mnie znaczenie, ze mogę na oponach na luzie 100g oszczędzić. Tym
https://www.bike24.com/p2530143.html
Jutro pójdę do lokalnego rowerowego i cos wybiorę. Jednak wolę mieć spokojna głowa, niz na zjeździe przy 90km/h albo jadac w peletonie przy 50km/h zastanawiac się czy jebnie czy jednak jeszcze nie. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Hipodups: dla mnie po przesiadce z vittori na gp4000 bałem się byle piasku, odczuwalnie lepiej klei moim zdaniem vittoria
Z Jugowskiej zjezdzajac, 70-80km/h chwilowe to nie problem, ale trzeba zwalniac na zakrętach.
Max na zjezdzie mialem 88km/h na wyścigu, więc no w zasadzie jeszcze nie, ale zbliżam sie :)
@mmichal: pelna zgoda. Dla mnie to jest opona bardzo dobra. Ale pierwsza porzadna opona to wlasnie one.
@Hipodups: Ja z Corsy Race jestem bardzo zadowolony, kapeć jeden się trafił ale to przez wentyl dętki a nie samą oponę w sobie
@Hipodups: Dlatego jak Ci szkoda to na treningach używa się treningowego sprzętu a na wyścigach wyścigowego. Szczególnie jeżeli chodzi o koła pod szczęki, opony i łańcuch.
A tej opony to
Po prostu mam pecha, opone zostawie na chociazby trenazer lub
@Hipodups: Jeżeli nie liczysz każdej sekundy na wyścigu to tak.
IMO na wyścigu najlepiej to mieć opony, które się zna, ale które są możliwie świeże, co kto lubi xd
Ja tam korzystam z 2 kompletów kół/opon i nie czuję potrzeby oswajania się ze sprzętem przez tydzień, no ale może kwestia indywidualna. No i kwestia zużycia samych kół a raczej powierzchni hamującej, chociaż
Problem jest taki ze mam dwa komplety kol - alu ciezkie 35mm stozek "jakiś" i karbony lekkie 38 stożek u. Czuc ogromna roznice w prowadzeniu i zachowaniu na wietrze + do tego przekładanie klockow hamulcowych na każdy wyscig - przegięcie. A wyścigów conajmniej 10 jest w planie. A dwa komplety kol karbonowych to przeginka ( ͡