Wpis z mikrobloga

Drogie Mirki i Mireczki. Też macie rodzinę, która w ogóle was nie wspiera a wręcz przeciwnie, sprawia że tracicie poczucie własnej wartości? Mam ogromne hobby, jakim jest śpiew. Jestem samoukiem i wielu muzycznych terminów i technik nauczyłem się sam z internetu. Chciałbym kiedyś iść na jakiś kurs śpiewu i jakoś działać muzycznie przynajmniej jako jakieś odstępstwo od pracy na etat. Problem w tym, że mimo iż wiem, że śpiewam nienajgorzej, to moja rodzina na każdym kroku daje mi do zrozumienia, że niby jestem #!$%@?, że nie mam głosu do śpiewu i że się kompletnie nie nadaję. Zaznaczam, że nikt z rodziny żadnym ekspertem wokalnym nie jest. Ja wiem, że śpiew wzorowy trzeba szlifować na kursach czy w szkole muzycznej ale przynajmniej krztyna wsparcia byłaby mile widziana. Przynajmniej od siostry. Wszyscy się śmieją, że śpiew to głupota i że zajmuję się nie tym, co trzeba. Moja rodzina chyba ma podejście, że nie wolno mieć żadnych zainteresowań i najlepiej #!$%@?ć na etat za najniższą krajową przez całe życie, ciesząc się, że ma się co jeść. Też jest u was taka zaściankowość ze strony rodziny bądź totalne ściąganie was do parteru, które sprawia, że czujecie się bezsilni? Niekoniecznie musi być to śpiew a jakiekolwiek zainteresowanie, któremu poświęcacie dużo czasu.
#rodzina #toksyczniludzie #poczuciewlasnejwartosci
  • 22
@k__d: Ja mam takie wrażenie, że moja rodzina sama nie spełniła wielu swoich marzeń i teraz stara się, by ktoś inny nie dał im do zrozumienia, że sporo w swoim życiu zmarnowali.
@Nekros97: Tak to już jest, że dla niektórych liczy się praca, telewizja i żeby było co do garnka włożyć i na tym się poprzestaje, a jakieś wyższe wartości typy dobra książka, śpiew itd? "Głupoty ( ͡° ͜ʖ ͡°) ty się za robotę weź"
Jak masz zajawke artystyczna to idź w to i nie przejmuj się opiniami innych, nawet rodziny. Z pewnością nie jest to łatwe, ale na