Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Co zrobilibyście na moim miejscu z kasą? Jest tego 130 tys zł. Może niewiele, ale inflacja 11% i tak sobie siedzi pieniądz na koncie i traci na wartości. Na mieszkanie za mało, a zbieranie na nie w dłuższej perspektywie przy tej inflacji, to chyba nienajlepszy pomysł. Kredytu nie wezmę przy tych stopach. A na dodatek pracuję na umowie zleceniu.. Zarobki ok. 6 tys. zł/mies. Mieszkam z rodzicami, więc większość wypłaty odłożę.

Od razu zaznaczam, że nie znam się krypto i nie chcę wpieprzać tego w jakieś duże ryzyko, bo to moje wszystkie oszczędności i oprócz tego nie mam nic swojego.

#pieniadze #inwestycje #finanse #oszczedzanie #inflacja

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #62497bf4801f84c6805cd4ed
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: karmelkowa
Doceń mój czas włożony w projekt i przekaż darowiznę
AnonimoweMirkoWyznania - #anonimowemirkowyznania 
Co zrobilibyście na moim miejscu z ...

źródło: comment_1648990353WwozDpmQwh8DxA4J2oTc86.jpg

Pobierz
  • 17
  • Odpowiedz
@AnonimoweMirkoWyznania: Możesz kupić działkę, ale teraz jest bańka i są drogie. Możesz kupić złoto, ale teraz mamy górkę. Możesz kupić obce waluty, ale nie wiadomo jak na tym wyjdziesz i czy na koniec inflacja i tak cię nie dosięgnie. Możesz kupić obligacje indeksowane inflacją, może to jest jakaś opcja ale mam nikłe pojęcie. To może być jedno z lepszych rozwiązań do ograniczenia strat inflacyjnych zakładając, że Polska będzie za X lat
  • Odpowiedz
to moje wszystkie oszczędności


@AnonimoweMirkoWyznania: Pamiętaj żeby cokolwiek byś nie robił zostawić sobie coś łatwo dostępnego na czarną godzinę. Ja bym celował w kwotę pozwalającą przeżyć pół roku z zerowymi dochodami. A z resztą oszczędności kombinuj.
  • Odpowiedz