Wpis z mikrobloga

Cześć wam, mam taki problem i szukam odpowiedzi lub podpowiedzi. Podpisałam umowę zlecenie z klauzulą że zwrot za szkolenie otrzymam kiedy przepracuję 40 h, po tygodniu pracy ,ja i dwie osoby przyjęte w tym samym czasie zostały zwolnione, z powodu braku wystarczającej ilości numerów w bazie ( praca w call center), jak się dowiedziałam nie otrzymam mimo wszystko zwrotu za szkolenie ponieważ nie zdążyłam przepracować wystarczajacej ilości godzin. Czy mogę w jakiś sposób odwołać się od tego ? Nie zostałam zwolniona z mojej winy, czy dyscyplinarnie, zostało powiedziane wprost że chodzi o brak wystarczającej ilości numerów na taką ilość konsultantów
#poradyprawne
  • 6
@wiola9832: napisz opinię na googlach, niech inni nie dadzą się nabrać. BTW praca w call center? Odbieram codziennie kilka takich telefonów i współczuję tym ludziom. To jest najbardziej gówniany zawód ever.