Aktywne Wpisy
czerwonykomuch +507
Na głównej stabilnie. Wiecie, kto jest największym wrogiem Polski? Oczywiście Ukraina i Ukraińcy! Jedyny sąsiadujący z nami naród, który w większości lubi Polaków.
#ukraina #polska #glownacontent #bekazprawakow #bekazkonfederacji
#ukraina #polska #glownacontent #bekazprawakow #bekazkonfederacji
Kam_sekwaw +37
Problemem wysokich cen #nieruchomosci nie są koszty budowy czy chciwość deweloperów tylko niesprawiedliwy system podatkowy jaki panuje w Polsce.
Janusz na minimalnej 4300 zł dostanie 3200 netto, z czego pracodawca zapłaci ponad 5000 zł.
Kto kto zarabia średnią krajową dostanie 6000 zł na ręke, z czego 8,5 to brutto, a koszty to ponad 10000 zł.
Ktoś kto zarabia 25 tysięcy wrzuci sobie w koszty samochód, paliwo od reszty zapłaci 19% podatku i
Janusz na minimalnej 4300 zł dostanie 3200 netto, z czego pracodawca zapłaci ponad 5000 zł.
Kto kto zarabia średnią krajową dostanie 6000 zł na ręke, z czego 8,5 to brutto, a koszty to ponad 10000 zł.
Ktoś kto zarabia 25 tysięcy wrzuci sobie w koszty samochód, paliwo od reszty zapłaci 19% podatku i
Aktywne Znaleziska
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Spalanie gazu autostrada 9,2, miasto 9,8 (przy dynamicznej jeździe). bardzo przyjemne auto, dość ciche. Duże fotele z przodu, wygodnie. Silnik mimo małej pojemności wyjątkowo dynamiczny i elastyczny.
#renault #clio #samochody #lpg #autogaz
@FaterAnona: Robi po 300 i więcej tysięcy kilometrów.
Wkurzał mnie za to silnik. Zimny pracował nierówno, charakterystyka na pierwszym biegu mi nie podchodziła. A na zakrętach
Kiedyś Clio II 1,5 dCi spalanie niezależnie od stylu jazdy 4-4,5l ON. Koszt auta w salonie 45k.
Teraz kupujesz benzynę z guwnosilnikiem który ledwo ciągnie to auto do przodu i pali więcej niż 20 letni Passat, Mondeo, Laguna itp. Cena? 70k
@smieszeklukasz: wiem, że wyrywam zdanie z kontekstu, ale nie powiedziałbym, że te silniki w clio (90/100 KM) ledwo ciągną. Na wiele rzeczy można narzekać, choćby na 3 cylindry, ale na pewno nie na elastyczność. A już szczególnie, jeśli porównać je z jakimś starymi 1.4 czy 1.6 bez turbo (segment C, bo raczej z tym bym porównywał obecne clio). Tam
Co do norm emisji spalin to rozwala mnie że katalogowo moje 1,5 dCi z 2009 roku ma mniejszą emisję CO2 niż nowe benzynowe 1.0 tce też katalogowo. Przy tym moje dCi ma euro 4 a nowe 1.0 tce euro 6
Ale jakby mieli zakazywać w jakimś mieście wjazdu autom emitującym nadmiar CO2 to nie wpuszczą mnie xd