Nowe Clio 1.0 TCE 100 z fabrycznym LPG. Spalanie gazu autostrada 9,2, miasto 9,8 (przy dynamicznej jeździe). bardzo przyjemne auto, dość ciche. Duże fotele z przodu, wygodnie. Silnik mimo małej pojemności wyjątkowo dynamiczny i elastyczny.
@francuskie: Nie potwierdzam. Mam w rodzinie takie samo, rocznik 20, 1.0 + fabryczne LPG. Spalanie na poziomie 8,5l w trybie takim raczej mieszanym. Silnik dosyć elastyczny, ciekawy środek jak na tak tanie auto. Oczywiście jak ktoś ładuje mu pedał w podłogę, gdy nawet się nie rozgrzej do końca to i 11l może spalić.
@hadrian3 od zera do pełna wchodzi 36 litrów, nominalnie butla jakieś 42 litry. To już max. co się dało zrobić bez przeróbek, a "podłoga" bagażnika jest podniesiona o jakieś 3-4 cm.
@francuskie: Moje dwudziestoletnie auto z dwulitrowym silnikiem i 140 KM pali mniej. XDDD Clio V wcale nie jest ciche i na pewno nie jest dynamiczne. Jeździłem takim z Traficara przez jakiś czas.
@hadrian3 zależy czym wcześniej jeździłeś. W tej tojce masz skrzynie eCVT, i pracuje ona dość specyficznie przy takich prędkościach. IMO do 120 jest jeszcze względnie okej, zwłaszcza przy równej drodze, ale to subiektywne odczucia + ja rzadko śmigam z takimi prędkościami. Dojeżdżam do pracy 40 km dziennie, ale krajówką, 100 km/h to max.
Duże fotele - nogi zwisają bo oparcie płytkie. Gdzie ta wygoda ;). Silnik dobry na miasto i tyle. Generalnie autoa na miasto. W środku twardo no ale taka klasa. To świetny przykład, że w cenie nowego lepiej kupić coś 2-3 letniego :)
Spalanie gazu autostrada 9,2, miasto 9,8 (przy dynamicznej jeździe). bardzo przyjemne auto, dość ciche. Duże fotele z przodu, wygodnie. Silnik mimo małej pojemności wyjątkowo dynamiczny i elastyczny.
#renault #clio #samochody #lpg #autogaz
Jeśli ktoś jest głuchy, ma 160cm wzrostu to może i jest tak jak napisałeś;D
Bez przejechania się - ciężko ocenić.
Komentarz usunięty przez autora