Aktywne Wpisy
kiedys_bede_bogaty +266
mirki pierwszy raz w życiu kupiłem premium buty udało mi się na promocji dorwać proszę o ocenkę
#modameska #chwalesie #niebieskiepaski
#modameska #chwalesie #niebieskiepaski
Undying +188
Muszę się wyżalić, po niecałych 6 latach w kołchozie udało mi się znaleźć inną pracę, na tym samym stanowisku, w firmie 35km dalej i za stawkę około 3000 brutto większą. Mega się cieszę, ale przełożony dzisiaj o mało mi nie zaje*al za wypowiedzenie xd nasłuchałem się że nie mam co liczyć na podobną kasę tutaj, żebym to sobie dobrze przemyślał, że dojazdy mnie wykończą, że będę tego żałował i że mogłem przyjść
Zarządca zaproponował wysłanie licznika na ekspertyzę, ale najpierw miałem za nią zapłacić 600 zł. Na pytanie, co składa się na koszt ekspertyzy nie uzyskałem odpowiedzi, więc wysłałem do zarządcy oficjalną reklamację poleconym.
Zarządca po otrzymaniu reklamacji ekspresowo wysłał licznik na ekspertyzę bez domagania się 600 zł. Po kilkunastu dniach skontaktowałem się z zarządcą, a ten powiedział, że sprawdzenie licznika trochę trwa i żebym poczekał.
Właśnie mija 5 miesiąc (reklamacja złożona 30.09.2021), a ja wciąż nie otrzymałem informacji o ekspertyzie i wciąż wisi mi rachunek 5k w e-kartotece.
Nie chce mi się kopać z tymi idiotami, więc pomyślałem, że może zgłoszę się do jakiejś kancelarii prawnej i poproszę o sporządzenie pisma, które zakończy sprawę. Czy możecie polecić jakąś kancelarię, która za stówkę, czy dwie sporządzi pismo o przekroczeniu ustawowego czasu na rozpatrzenie reklamacji i tym samym problem się rozwiąże, a mój rachunek zostanie skorygowany?
Może macie jakieś inne pomysły?
#pytaniedoeksperta #prawo #kiciochpyta #mieszkaniedeweloperskie
@Norbercikk: licznik jest sprawny, tj. dobrze mierzy przepływy. Liczydło w liczniku jest walnięte, bo 1 powinna powoli pojawiać się, gdy z tyłu mamy cyfrę 8-9, a tutaj 1 zaczęła przeskakiwać przy 5-6 z tyłu.
@Norbercikk: bo ktoś źle go spisał? przecież op napisał. Więc licznik jest ok.
@Just_do_it: powinni Ci anulować to. Przychodzi typ spisać widzi że się nie zgadza i korekta do tamtej faktury. Sprawa do załatwienia w 1 dzień?
Powiedzieli, że zajmą się sprawą, a jedyne co zrobili (o czym mi wiadomo) to niepotrzebnie wysłali licznik na ekspertyzę.
Jutro będę miał info jaki jest status sprawy.
@Just_do_it: Myślałem że w takiej sytuacji wystarczy ponowny odczyt.
Chyba najłatwiej i najtaniej jest sprawdzić najbardziej prawdopodobną przyczynę, czyli błąd ludzki. Czemu te dzbany chciały robić jakąś ekspertyzę?
Po co szybko rozwiązać problem jak można go skomplikować, wk*rwić kogoś i może przy okazji zarobić kasę jak ktoś odpuści i zapłaci z góry?
@Just_do_it: Zarobek taki średni. Oczywiście mieli by od Ciebie darmową pożyczkę a Ty miałbyś zamrożone 5k, ale przecież za rok miałbyś wielką nadpłatę.
Nie chce mi się zmieścić w głowie, że nie zaproponowali ponownego odczytu.
Nie rozumiem po co tu jakieś ekspertyzy jeśli problem jest z błędnym odczytem.
A jeśli to jest nowe mieszkanie to masz może stany spisane przez dewelopera przy odbiorze mieszkania ?
Mam gdzieś spisane liczniki po odbiorze mieszkania, a co?
A co do samej reklamacji...to jest nowe mieszkanie, więc możesz zgłosić urządzenia na rękojmi do dewelopera.
Ooo o tym nie pomyślałem. Sprawdzę, czy mam gdzieś regulamin i dowiem się co z rękojmią.