Wpis z mikrobloga

@Stitch: No dobrze, ale taki typowy użytnik 2.0tsi jeżeli mu pije ten 1l/1000km to podjedzie do ASO i mu powiedzą że wszystko jest w porządku i proszę jeździć dalej ( ͡° ͜ʖ ͡°) Sytuacja, z którą się spotkałem w VW. Podobnie z 1.0tsi, dokładnie to samo mi powiedzieli w skodzie. Znalazłem kiedyś ogłoszenie 407 3.0hdi, biała skóra ale chłop chciał za 2010 czy 11 rok 34k i
@LSkiper akurat na 2.0 tfsi była akcja na wymianę pierścieni wiec pudło ;) z 1.0 tsi sie nie wypowiem, bo miałem tylko styczność z n/a w citigo.

hehe rhr górą, sam mam dwa takie silniki. A ceny 3.0 hdi niestety są wysokie, bo to biały kruk.
@LSkiper: większość producentów dopuszcza 1/1000 km jako normę spalania oleju, typowy dupochron. Posiadając owiane legendami i kultem vagowskie niezniszczalne 1.8T po przeczytaniu normy spalania oleju w instrukcji obsługi przestałem się przejmować spalaniem rzędu 1/10.000 km bo nie dawało mi to spokoju a norma 1/1000 i dopisek, że dopiero powyżej tej wartości może być coś źle