Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@DorodnyTucznik: 140 to to samo co 163, tylko z innym softem, w Fordach prosto się zmieniało.

@Djelon:
Nieprawda. To nie są te same silniki, różnią się wieloma rzeczami. Chociażby w wersji 163 (RHH) turbina jest chłodzona płynem chłodniczym, inne wtryski i tak dalej.
@DorodnyTucznik: dobry motor. Sąsiad ma. Zawsze jak podjeżdza pod dom, to rozglądam się ze ździwieniem, co tu robi ciężarówka, ale okazuje się, że to tylko tylko ten #!$%@? Citroen. Podziwiam to auto, od 3 lat silnik rzęzi, jakby to było już jego ostatnie odpalenie, chodzi na 2 gary, ale wciąż działa, choć zimą niezbyt chce odpalać.
@DorodnyTucznik: Jeżeli to jest RHR to polecam gorąco. Jedynie na zimno pracuje jak ursus 60, ale po konkretnym rozgrzaniu pracuje aksamitnie jak na 4cylindrowego diesla - IMO kulturą pracy niszczy TDI czy to 1.9 czy 2.0 jakieś wczesne. Zwróć uwagę, czy któraś poduszka silnika/skrzyni nie podcieka bo do tego silnika zamienniki średnio się sprawdzają. Jak już to poduszki OEM albo Hutchinson. Też silnik jest dość wrażliwy na jakość i stan filtra
@LSkiper
Moze tankujesz na jakichs dziwnych stacjach?
Myslalem,ze ja jestem dziwny,ze wymieniam co ok. 20 000 km( co druga wymiane oleju).

Co 10 000 km( lub po roku) wymiana oleju+ filtr i filtr kabiny
Co 20 000 km( lub dwa lata) dodatkowo filtr powietrza i paliwa,a mechanik i tak zdziwiony ze tak czesto wszystko do wymiany