Wpis z mikrobloga

Trochę głupie pytanie ale znajoma mnie poprosiła o radę bo jestem programistą i znam się na tych komputerach (hehe), ale w tym przypadku nie umiem doradzić.
Jej syn lat 17 oznajmił, ze robi maturę i chce zostać profesjonalnym esportowcem. (CS:GO) Ona już 50+ i dla niej ten cały esport to klikanie w kąkuter, sama jest lekarzem i nie traktuje grania jako sposób na życie.
Tłumaczyłem jej, że esport to tak jakby wybrał drogę prawdziwego sportowca i dojść do dużych pieniędzy udaje sie tylko nielicznym.
Z tego co wiem to dzieciak faktycznie sporo gra w tego CS'a jest w jakimś klanie ale nie znam go i cieżko mi powiedzieć jak do tego podchodzi.
Jak ja grałem w CS (wersja 1.3 xD) to nie było opcji, żeby z tego żyć. Tera z tego co słyszałem,zadownicy mają płacone normalne pensje jakby robili na etacie.
Możecie mi powiedzieć, jakie szanse na jakieś sensowne zarobki może mieć taki przeciętny gracz. Co trzeba spełnić aby dostać taki kontrakt i stałą pensję ? (wygrać jakieś turnieje? )
#csgo #counterstrike #esport i troche #rodzicielstwo
  • 33
Bo jak Silver 3 to nie wróżę mu wielkiej kariery.


@guest: nie mam pojęcia. Ja zatrzymałem się na CS 1.6 a moj peak formy był na 1.3, wtedy nagrodą za turniej było 5h w kafejce .
Ale dzięki za info, powiem jej żeby go podpytała.

@ZielonaPomaranczka-: @Katiee: No i to jest główny problem. Nie znam gówniarza. Rozumiem frustrację matki bo nie chce ograniczać syna ale z drugiej strony nie
@Crisu: jak ma lvl 10 faceit to niech próbuje - młody jeszcze jest, nie każdy to m0nesy. Wiadomo też że można grać na wysokim poziomie nie strzelając idealnie, kwestia jest wtedy jak widzi CSa - czy jest to dla niego coś z rodzaju szachów 6D i walki na mózg czy typowa strzelanka, mid na hedy i tyle. Żeby być pro i dużo zarabiać trzeba widzieć w tej grze więcej.