Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Cześć!
Mam kryzys w życiu i to w wieku zaledwie 19 lat. Chodzi o to, że studiuję filologię (nie chcę pisać jaką bo nie chcę, żeby mnie rozpoznano) i mam dosyć wkuwania jakiś dziwnych teorii na temat poglądów Platona, Arystotelesa, wkuwania metodologii badań ogólnej literatury (nawet nie związanej z językiem, który studiuję tylko ogólna) itp. Mam wrażenie, że marnuję swoje życie. Nawet nie wiem czy mogę oczekiwać dobrej pracy po takich studiach. Nie jestem ani humanistą, ani ścisłowcem. Poszłam na filologię wyłącznie dlatego, że dobrze idzie mi nauka języków obcych. Dodatkowo nie myślę trzeźwo bo choruję na depresję od zeszłego lata i nie wiem czy to chodzi o studia czy po prostu ta depresja chce mnie wybić z tych studiów.
Czy istnieją jakieś studia uczące praktycznych rzeczy? Bez wkuwania teorii nie związanej z kierunkiem. Mogę uczyć się teorii, jak najbardziej, ale żeby ona była przydatna jakoś, albo związana z tematyką kierunku mniej więcej.
Czytałam o wsaib, reklamują się, że u nich są takie metody nauczania, że właśnie uczą tych przydatnych, praktycznych rzeczy, no ale wiadomo, ile w tym prawdy jest nikt nie wie bo w końcu chcą wcisnąć swój "produkt" klientowi. Czy ktoś tutaj studiuje na tej uczelni i mógłby się wypowiedzieć?

A może poradzicie mi coś innego? Jestem w kropce. Mam ochotę płakać, a nie mogę nawet. Nie mam kogo się poradzić też.

#studbaza #nauka #pracbaza #depresja #psychologia #zalesie

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #61fd9cc6eb5b7d2377efa185
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: sokytsinolop
Doceń mój czas włożony w projekt i przekaż darowiznę
  • 18
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach