Aktywne Wpisy
Cosipi 0
Polecicie jakieś zegarki w cenie do 400zł
Nie znam się na tym, ostatni zegarek jaki miałem to komunijne Casio a mam 23 lata xD
Warto szukać coś np w Tommy Hilfiger?
Z jakiej strony najlepiej zamawiać?
#zegarki #przegryw #zegarkiboners #zegarek
Nie znam się na tym, ostatni zegarek jaki miałem to komunijne Casio a mam 23 lata xD
Warto szukać coś np w Tommy Hilfiger?
Z jakiej strony najlepiej zamawiać?
#zegarki #przegryw #zegarkiboners #zegarek
Mamy tu szefa największego gangu w Polsce, który wysłał pewnie z kilkadziesiąt osób do piachu, zrujnował życie setkom ludzi, niszczył biznesy, gwałcił, zmuszał do prostytucji i strach pomyśleć co jeszcze.
Jaka jest linia obrony? Bo na #gromda walczy typ, który w wieku 17 lat rzucił cegłą w dziecko XD Albo na Gromdzie walczy gość, który kogoś pobił lub wpadł z narkotykami. No i tam też są patusy, TO JEST TO SAMO XD
Wtf, ludzie, co z wami. Przecież nie każdy czyn jest równy drugiemu. Prawo ustala za jakie przestępstwa są jakie kary i Słowika nigdy nie powinno być na wolności. Idąc waszym tokiem rozumowania, to jedno przestępstwo jest równe drugiemu i nie ma reguły, co jest po prostu debilne.Przypominam też, że Krystian "Tyson" K. trafił do pierdla po udziale w Gromdzie, a nie przed.
Druga sprawa jest taka, że Gromda to po prostu tanie mordobicie, gdzie promocja opiera się na tym, że jeden Seba da w mordę drugiemu Sebie, a poza tym są fajne laski ubrane jak szony. Z MMA VIP jest inaczej, teraz gimbusy wypisują komentarze jakby napili się łychy ze Słowikiem i jaki to jest fajny koleś i wielki włodarz, a sama federacja stara się go wypromować jako ojca chrzestnego XD
#kanalsportowy #mmavip #patologiazmiasta #wielun #najman #stanowski #niebieskiepaski #mma #sport #afera
Rozumiem, że gang, któremu przewodził Słowik, nigdy nikogo nie zabił?
Soroko to jest wykorzystywany do mordobicia i nic więcej, zwykły barbarzyńca na rzymskiej arenie. Ma wyjść i się prać, nawet za darmo (Na The War nic nie dostał)