Wpis z mikrobloga

@MisPalkis: transity i T4 bez żadnych awarii robiły 300 tys km a do 700 bez wymiany silnika się prawie każdy dokulał. Prowadziłem T4 które miało 650 tys km i woziliśmy ludzi Transitem co miał podobne przebiegi silniki bez turbo.
  • Odpowiedz
@MisPalkis: Dowodzi tego że NIEKTÓRE stare busy potrafiły bez większego brania oleju dojechać do 700 tys km. Już nie mam styczności z busami ale tylko słyszałem od gościa który wozi ludzi pomiędzy dużymi Polskimi miastami a Danią/Holandią że silnik zazwyczaj pada nie zależnie od busa przy około 350tys km.
Jedno jest pewne oni tam ostro cisną te busy a silniki to chyba głównie 1,6 czy 1,8 na turbinie albo dwóch.
  • Odpowiedz
Przy motocyklach nawet 125ccm chłodzone powietrzem zrobi 100kkm i nie jest to jakimś wyczynem


@MisPalkis: JEST TO ABSOLUTNIE NIE DO ZROBIENIA dla 70-80% jednocylindrowych bez nicasilu 125.
Tak samo jak motocykle o 1 cylindrze bez nicasilu o pojemności 400-800 nie robią więcej niż 80tys km gdyż zaczynają żreć tyle oleju że strach bierze.
  • Odpowiedz
  • 0
@afromort: A sam robiłeś serwis czy u mechanika?
Bo w trojmiescie ceny mechaników tez grubo #!$%@?, sam ogarniam podstawowe rzeczy jak wymiana płynów, żarówek i bieżąca konserwacja ale z resztą musiałbym udać się do specjalisty
  • Odpowiedz
@mchmjszk: To mój pierwszy motocykl, więc znalazłem gościa, który się zajmuje oględzinami etc., pomógł ocenić moto, okazało się, że moto 25k przebiegu, fabryczne opony, więcej stał niż jeździł, cena 7700 bardzo okazjonalna, więc pierwszy moto, który oglądaliśmy od razu wziąłem. Gość też serwisuje motocykle, więc zostawiłem go u niego i zrobiliśmy gruntowny remont, więc faktycznie koszty poszły w górę, ale moto też widać, że wcześniej serwisu nie miał. No i nowe
  • Odpowiedz
  • 0
@afromort: Wiadomo, ale przy 25k taki duży seriws to trochę niepokojące, w aktualnym mam 18, sam zrobiłem 15 i jedynie coroczna wymiana oleju, filtrów i konserwacja

Jaki to motocykl?
  • Odpowiedz
@mchmjszk: Wiesz, biorąc pod uwagę to, że motocykl zastaliśmy na fabrycznych oponach to tak, trochę było wątpliwości czy go brać. Na moment sprowadzenia miał niby 23k przebiegu (to czy importer nie kręcił licznika, trudno powiedzieć), a od rejestacji w Polsce w 2017 r. przejechał niecałe 1000 km, ale biorąc pod uwagę zużycie niektórych elementów jak jakieś tam uszczelki to mechanik powiedział, że jest duże prawdopodobieństwo, że przebieg jest realny. Praca silnika
  • Odpowiedz
@mchmjszk: Z tego co wiem to najlepsze okazje nie trafiają nawet na olx/allegro/otomoto. Ja sam swój motocykl znalazłem na forum GSR na FB ogłaszając się. Znalazłem gościa, który jeszcze nie wystawił swojego ogłoszenia, ale z uwagi na sprawy rodzinne (żona w ciąży) musiał się pozbyć moto etc. Polecam Ci ten sposób. A jeśli chodzi o handlarzy to z Twoich okolic mi polecano zawsze motosprint, nawet gdzieś znajdziesz na vikop dyskusję, w
  • Odpowiedz