Wpis z mikrobloga

@mchmjszk: Polacy wystawiaja ceny z dupy, stare sztrucle bez serwisu, wypunktujesz dziada i myśle że kupisz po normalnej cenie. Dziadki co wystawiają czoperki 20 letnie za 20tys ciekawe czy ktoś to kupuje ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@mchmjszk: chyba po prostu jest popyt na samochody i motocykle / inflacja w pandemii wywalilo ceny w górę, bo ludzie kupowali nowe samochody i motocykle, a cena juz nie spadnie, niestety ;)
  • Odpowiedz
@mchmjszk: Wzrost ceny nowych motocykli, a jednocześnie ich brak.

Wyśrubowane normy spalin zabijają silniki, które robią połowę przebiegu 20letniej maszyny.
  • Odpowiedz
@Afera_zbozowa: Nie tylko Polacy, w całej Europie ceny #!$%@?ło w kosmos. Jest popyt, ale leży podaż, dlatego ceny używanych pojazdów szybują.
A czy ktoś to kupuje? Jeżeli dziadki wystawiają moto po takiej a nie innej cenie, to znaczy, że jest na nie parcie i w takich pieniądzach ;). Pomijając już sam fakt, że ceny motocykli z czasem nie spadają tak, jak ceny samochodów.
  • Odpowiedz
  • 0
@d3stabilizacjon: Nie ma sprzedawać poniżej ceny jeżeli coś dołożył ale trochę to chore, ze motocykl z 2006 był tańszy jak miał 10 lat niż teraz jak ma 16

@kipowrot: Noo tez pewnie ze 2 tysiące zarobię na swoim ale nie cieszy mnie to bo większe pojemności o wiele lepiej trzymają cenę :D

@apee: Krajowe to w ogóle ceny kosmiczne i znikają w kilka dni nawet zima,
  • Odpowiedz
@Crea: ale bzdury - tak samo przy samochodach jak i motocyklach. Nigdy w historii samochody i motocykle nie były tak niezawodne i trwałe. Tylko błagam, nie wyjeżdżaj mi z olejem w moście W123. Dzisiaj większość diesli przejeździ bez problemu odpowiedniki z lat 80. i 90. Przy motocyklach nawet 125ccm chłodzone powietrzem zrobi 100kkm i nie jest to jakimś wyczynem. To takie same głupoty, jakie wygadywano w latach 90., potem 00.
  • Odpowiedz
Dzisiaj większość diesli przejeździ bez problemu odpowiedniki z lat 80.


@MisPalkis: xD człowieku, obecne silniki diesla są wykończane osprzętem, który często łapie awarie. Zaczynając od najstarszego EGR, następnie DPF. Awarie pomp CR i ich zaworów.

125ccm i 100 000km przebiegu bez remontu w 4T, no to chciałbym poznać właściciela, który tyle tym zrobi i z ręką na sercu powie, że nie robił jeszcze remontu. Olejaki w okolicach 60-80kkm potrafią mieć
  • Odpowiedz
  • 0
@0w202122: Sam brałem ten model, w podobnej cenie pod uwagę.

Nowego za 35 000 mi jednak trochę szkoda, tym bardziej, ze nadal mam dużo do nauki jeżeli chodzi o wchodzenie w zakręty itd. + na ten sezon już bym go nie dostał.

Jak bym miał brać używek za ponad 25 to już lepiej dołożyć do nowego, a w przedziale 10-20 są właśnie takie motocykle jak sv, Fazer czy gsr.
Oczywiście,
  • Odpowiedz
@xspeditor: Tak, w trasie. Mało kto głośno mówi o problemie chłodzenia II cylindra, te silniki na spotach i w korkach dostają najgorszy łomot i się zacierają. Większość mechaników motocyklowych zna tę przypadłość.
  • Odpowiedz
@Crea: miałem takie Varadero za gówniarza, zrobiłem nim 15kkm w 2 lata. Ten silnik miał częściej pełne otwarcie gazu niż TVP mówi o winie tuska xD

I absolutnie nic się z nim nie działo, sprzedałem przy 70kkm

Głównym problemem była policja, bo miałem kategorię A1 i policjanci mówili że ten silnik jest większy niż 125ccm.
Na szczęście Honda pomiędzy cylindrami wybiła pojemność ;)
  • Odpowiedz