Aktywne Wpisy
Lelkomtu +90
Piospi +251
Jak ja mam dosyć tych sk*******w w tych głośnych samochodach, które co chwila w okolicy ryczą tymi swoimi wydechami. Nie da się siedzieć przy otwartym oknie.
Jestem petrolheadem i lubię dźwięk silników samochodów, ale mam nadzieję, że w przyszłości będą radary mierzące głośność samochodów bananowych oskarków i będą się sypały solidne mandaty. Swoją drogą trzymam kciuki, żeby UE coś z tym zrobiła nakazując producentom samochodów i motorów montaż cichych wydechów.
#warszawa
Jestem petrolheadem i lubię dźwięk silników samochodów, ale mam nadzieję, że w przyszłości będą radary mierzące głośność samochodów bananowych oskarków i będą się sypały solidne mandaty. Swoją drogą trzymam kciuki, żeby UE coś z tym zrobiła nakazując producentom samochodów i motorów montaż cichych wydechów.
#warszawa
Hej Mirki, planuje zakup nowej szosy. Obecnie jeżdżę na Tribanie Easy. Zastanawiam się nad tymi dwoma rowerami. Pod względem osprzętu Canyon jest na tiagrze a Van Rysel na 105, jednak zastanawia mnie geometria Van Rysela ponieważ jest bardziej sportowa niż Canyona. Niestety nie mam możliwości przymierzyć żadnego z nich :/ Mogę liczyć na jakieś rady?
https://www.canyon.com/pl-pl/road-bikes/endurance-bikes/endurace/al/endurace-6-rb/2730.html?dwvar_2730_pv_rahmenfarbe=BK%2FBK
https://www.decathlon.pl/p/rower-szosowy-edr-af-105/_/R-p-305449?mc=8529300&c=Czarny
@swinkaa: Jakich rad się spodziewasz? Chcesz endurance kupuj endurance, chcesz krótszy i niższy rower bierz Van Rysela, różnica między nimi jest dość duża, więc jeśli rozważasz tylko te dwa to nie powinieneś mieć problemu.
A najlepiej to idź na bikefitting gdzie mają sprzęt do testowania geometrii i tyle.
Ale fakt faktem utrata wartości może być spora, warto rozważyć zakup używki.
@swinkaa: Plecy bolą tylko pierwsze kilka miesięcy przy mocniejszym dropie (✌ ゚ ∀ ゚)☞
ja tam ogólnie mam gdzieś logo z którym jeżdżę więc brałbym tribana na 105. Nie kumam totalnie sensu istnienia tiagry...
W miarę możliwości brałbym tylko jakikolwiek inny kolor niż czarny albo szary i niematowy lakier (mat jest okropny w czyszczeniu).
Van rysel pisze, że też jest endurance, ale z wymiarów widać, że nie jest tak komfortowy jak ten od canyona. Pytanie jak bardzo jest wyścigowy?
@LaFlecheWallonne jak zwykle sprowadzenie zakupu roweru do kwestii hamulców tarczowych, co nie ma najmniejszego znaczenia w większości
@LaFlecheWallonne: kurła dobrze, że mi tego nie napisałeś jak zjeżdżałem ze Stelvio, bo bym tam do dzisiaj siedział xD
Tarczówki mają sens, jak ktoś się ściga, a do jazdy rekreacyjnej szczęki są lepsze z jednego prostego powodu - są tańsze w eksploatacji i łatwiejsze w naprawie
@Wyrewolwerowanyrewolwer: pierwsza szosowa grupa z hamulcami hydraulicznymi, całkiem sporo osób jednak rozważa ją z tego względu
@tududutududu: argument ad world turum najlepszy xD
ludzie jeżdżący całe życie na rowerach z wytrenowaną techniką zjazdu, na zamkniętej drodze. no #!$%@? nie wiem jak oni dawali radę xD
@tududutududu: ogólnie voodooszosa rośnie w siłę w ostatnich latach :) Mam takiego w pracy co mi cały czas wmawia ze bez karbonu, 105 i tarcz to się nie nazywa kolarstwo i nie da się jeździć :)
@Im_from_alaska: teraz porównaj 100 km/h na zjeździe w trakcie wyścigu do zjazdu amatora, który z nikim się nie ściga ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Marketing pierze ludziom mózgi ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@swinkaa: wczoraj udało mi się znaleźć i kupić znajomej canyona na pełnej grupie hydraulicznej GRX 2x11 za 6000. Z takim budżetem jak twój szukałbym czegoś na tarczach. That's my only advice.
@Im_from_alaska: Śmiem twierdzić, że jak ktoś totalnie nie potrafi panować nad rowerem, to tarczówki mu na zjazdach nie pomogą, a raczej w niektórych awaryjnych sytuacjach mogą się nawet okazać niebezpieczne.
Nawiązywanie do WT w kwestiach sprzętowych jest bez sensu, ale z innego powodu. Jeżdżą, bo muszą, dostając od
poza tym koszt eksploatacji jest w zasadzie taki, łatwość