Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
#amazon #zakupy #pepper
Zamówiłem w promce legowisko dla psa, które już zostało wysłane. Dostałem właśnie maila od sklepu, który to sprzedawał, z prośbą o zwrot zamówienia, gdyż nastąpił poważny błąd w wycenie i osoba zajmująca się obsługą klienta może stracić pracę. Ktoś miał podobne akcje?
aleosohozi - #amazon #zakupy #pepper 
Zamówiłem w promce legowisko dla psa, które już...

źródło: comment_1641290095fFbGKJvu0VQ6jKVjWdzlW4.jpg

Pobierz
  • 23
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@aleosohozi: typowa wiadomość od chińczyka - robią promkę -75% żeby podbić sprzedaż i algorytmy wyboostowały ich sklep i resztę rzeczy z ich sklepu. Potem piszą do wszystkich że to był błąd, nie chcą stracić pracy i błagają o anulowanie zamówienia (bo gdyby oni masowo anulowali to by amazon się im dobrał do d--y).

Olej, niech oni anulują.
  • Odpowiedz