#amazon #zakupy #pepper Zamówiłem w promce legowisko dla psa, które już zostało wysłane. Dostałem właśnie maila od sklepu, który to sprzedawał, z prośbą o zwrot zamówienia, gdyż nastąpił poważny błąd w wycenie i osoba zajmująca się obsługą klienta może stracić pracę. Ktoś miał podobne akcje?
@aleosohozi: typowa wiadomość od chińczyka - robią promkę -75% żeby podbić sprzedaż i algorytmy wyboostowały ich sklep i resztę rzeczy z ich sklepu. Potem piszą do wszystkich że to był błąd, nie chcą stracić pracy i błagają o anulowanie zamówienia (bo gdyby oni masowo anulowali to by amazon się im dobrał do d--y).
Zamówiłem w promce legowisko dla psa, które już zostało wysłane. Dostałem właśnie maila od sklepu, który to sprzedawał, z prośbą o zwrot zamówienia, gdyż nastąpił poważny błąd w wycenie i osoba zajmująca się obsługą klienta może stracić pracę. Ktoś miał podobne akcje?
Olej, niech oni anulują.
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora
@aleosohozi: Właśnie odebrałem paczkę i jak za tę cenę, to myślę, że jest spoko. Promka wyborna.