Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
TLDR: Nie da się za pomocą znaleźć pracy zleceniowej dla programisty backend/full-stack przez rekruterów.

Piszę z anonimowych, bo wiele osób byłoby w stanie powiązać wiadomości z LinkedIna z tym postem.
Jestem programistą C#/Angular z 7-letnim doświadczeniem w tych technologiach.
Szybko się uczę, lubię programowanie, pracowałem nad bardzo złożonymi projektami więc awansowałem już na seniora.
Czuję się mocny w w/w technologiach, doprowadziłem kilka komercyjnych projektów samemu do końca (wymagania, projekt, rozpracowanie architektury, implementacja, dostarczenie, monitoring i utrzymanie).
Myślę o rozkręceniu małego software house, póki co może po godzinach.
Mam zaufanych, mocnych programistów gotowych do pracy od zaraz.

Przez ostatni tydzień napisałem 250 wiadomości do rekruterów, zarówno takich z którymi już kiedyś pracowałem jak i takich którzy dopiero do mnie napisali na LinkedIn. Każdą rozmowę inicjował rekruter, mając jakąś ofertę współpracy lub projekt. W każdej napisałem, że nie chcę przyjść do firmy na etacie, ale szukam pracy zleceniowej, ewentualnie na tyle elastycznych godzin pracy, żebym mógł to robić kiedy mi pasuje i oddawać w wyznaczonym przez klienta terminie.
Z wspomnianych 250 wiadomości 3 (1%!) zakończyły się telefonem, ale po wysłaniu CV nie dostałem żadnego odzewu co dalej.

Czy macie jakiś sposób na to, aby znaleźć takie zlecenia?

Portale typu freelancer czy freelanceria to głównie front-end, sklepy internetowe czy landing page, z czego większość przechwytują hindusi pracujący (relatywnie) za grosze.
Analizując historie powstania różnych małych i dużych firm IT w Polsce, mam wrażenie, że zawsze zaczyna się od "złotego strzału", zlecenia wyciągniętego od poprzedniego pracodawcy/klienta.

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #61cdafc50ed247000a92409b