Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 5
@dashcambandit: Proponowałbym najpierw wziąć się za synchronizację sygnalizacji w miastach, kretyńskie ograniczenia prędkości, dziury i przejścia dla pieszych co 50 metrów.


@Madridista98: no #!$%@?ło, nie po to podnoszą mandaty, żeby wprowadzać zmiany zmniejszające wpływy z mandatów ( ͡° ͜ʖ ͡°)

A tak w ogóle to w projekcie tych zmian powoływali się na zmiany np na Słowacji, gdzie oprócz wyższych mandatów wprowadzono szereg innych zmian w infrastrukturze,
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Drezv: jesli udowodnia ze rawidlowo uzyli radaru do pomiaru predkosci (spoiler: nie sa w stanie użyć - przy iskrze musza miec 1km za obiektem bez grama metalu a w przypadku rapida pomiar pod kątem 0° +/-3% co oznacza wejscie na srodek jezdni, wszystko na odcinku 30-80m)
@Rustyyyy Zapewne zdecydowana większość z nich na pasach.

A może wystarczy nie #!$%@?ć się na pasy jak jedzie samochód?
Ja tak żyje - czekam przed przejściem, samochód się zatrzymuje i wtedy przechodzę. Trudne, nie?

Prawie zawsze jest to wina pieszego (oczywiście nieoficjalnie, bo oficjalnie to kierowca ma się w ułamku sekund zatrzymać w miejscu
@XIONC_CI_MORDE_LIZAL: fajnie a wierz dla czego ktoś wymyślił żeby jechać akurat 50? a nie 70 czy jak było kiedyś 60? I to pomimo tego że obecne samochody mają lepsze hamulce niż 20-30 lat temu?
A poza tym no wielkie zdziwienie w mieście chodzą piesi.
A i najczęstszym powodem wypadków w polsce jest wymuszenie pierwszeństwa przejazdu, ale to też jest skorelowane z jechaniem 70 zamiast 50
https://youtu.be/2qaTOJUoGbY?t=87 to ty na tym nagraniu?