Wpis z mikrobloga

Mordo, ryju. W logotypach unika się takich małych elementów które po przeskalowaniu do małego rozmiaru znikają. To błąd projektowy. Pije Lecha pils jak coś
  • Odpowiedz
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 19
@brightit: jeżeli to zwykła firma usługowa a nie duże korpo to naprawdę nie ma znaczenia. Nikt nie będzie Wracał uwagi na to, jak dobre czy jak zle ono jest (oczywiście pomijam skrajności). Pisze to z perspektywy osoby, która profesjonalnie grafika zajmuje się ponad 10 lat. Agencje i graficy stają na głowach, tracą kupę czasu, żeby zadowolić klienta, jakby to logo miało cokolwiek zmienić. Jak komuś naprawisz komputer w serwisie to
  • Odpowiedz
  • 2
@brightit któryś z klientów miał logo w podobnym kolorze, program w którym pracuję produkuje pdfy ale nie ogarnia ich optymalizacji bo korzysta tylko z bmp więc pliki wychodziły bezsensownie duże ze względu na dziwny kolor i wszystkich to irytowało. Zmieniłem kolorystykę dizajnerskiego logo na czarno-biały i od tego czasu jest git. Sensownych gadżetów w tym kolorze też nie znajdziesz albo będziesz płacił sporo za nietypowy kolorek. Morał jest taki, że nie
  • Odpowiedz
@bocznica: Powiem tak, mam złe doświadczenia - cokolwiek zrobię - będzie lepiej niż jest obecnie, poprzednie logo kosztowało nie mało a ostatecznie dostaliśmy wielką śmierdzącą kupę. Nie mam w budżecie 10K na te tematy obecnie, a to jak powżysze widać niektórym się podoba.
  • Odpowiedz
Agencje i graficy stają na głowach, tracą kupę czasu, żeby zadowolić klienta, jakby to logo miało cokolwiek zmienić. Jak komuś naprawisz komputer w serwisie to ta osoba nie będzie zwracać uwagi na to jaki znaczek był obok nazwy firmy


@jarzabek: Jest przecież zupełnie odwrotnie.

Logo nie jest po to, by kogoś zachęcić do skorzystania z usług, tylko aby budować długoletnią świadomość brandu w określonej społeczności / lokalizacji / internecie. Dobre logo to jedna z najlepszych rzeczy w stosunku cena/profit, jeśli myśli się przyszłościowo, na jaką powinien ostatecznie szarpnąć się biznes. W perspektywie lat pomaga to także w przegonieniu januszexów i zachęcenia młodej klienteli która kuma
  • Odpowiedz
@Foog: Również nie zrozum mnie źle, ale przez lata pracy w agencjach kreatywnych/reklamowych, nabrałem strasznie negatywnego podejścia do szeroko pojętej reklamy. W moim mniemaniu logo, gdzie główną rolę gra sygnet, jest dziś archaizmem. Mamy mnóstwo popularnych, ogólnoświatowych grafik, które pozbawione koloru czy podpisu, i tak bez problemu są rozpoznawalne. Cała reszta ginie w oceanie stockowych logotypów. Na przykładzie tego, co poddał ocenie @brightit - wystarczy parę sekund na shutterze,
  • Odpowiedz