Wpis z mikrobloga

@brightit: Logo ma sporo małych elementów i czasami może się zlewać np. przy małych profilowych itd. itp.
Kolorystyka ładna, jednak w moim odbiorze dla statycznej firmy. Jeśli zamierzasz into social media to warto skupić się na możliwie największej elastyczności kolorystycznej logo. Mocno pomoże to tworzyć szybko, ładnie dopasowane materiały z logo.

W kontrolowanym otoczeniu kolorystycznym stworzone logo zawsze wygląda ciekawie. W praktyce jednak warto je wrzucić w jakieś randomowe zdjęcie, przykłady
  • Odpowiedz
@brightit: Zbyt skomplikowane. Potem ludzie robią nieczytelne pieczątki. "Kolor w tle" - takie zwierzę rzadko występuje w kontekście logo. Na druku w czerni i bieli jak chcesz to pokazywać? Będziesz chciał koszulkę zrobić to co - będziesz szukał takiego materiału czy dasz w ramki?

Logo ma być proste. Tak samo nazwa. To logo jest odpowiednikiem zawierania adresu www w nazwie firmy albo pełnego rozwinięcia przedsiębiorstwa produkcyjno handlowo usługowego.

Takich logotypów używają
  • Odpowiedz