Wpis z mikrobloga

Hej, byłem w ASO na przeglądzie przed kupnem i do wymiany wskazali akumulator (1200zł), osłony tylnych amortyzatorów (550zł) i wymiana rozrządu oraz obudowy (5200zł) w używanej, 6-cio letniej insigni z 94k przebiegiem.
Zupełnie się nie znam i czy np. takie wysokie ceny są tylko w ASO i w zwykłym zakładzie można by taniej to ogarnąć, czy po prostu tyle to kosztuje?

#motomirko #autodna #samochody #mirekhandlarz #kupnosamochodu #opel #insignia
  • 15
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@Camel665: sorry ale wymiana akumulatora to maks 500 zł, wymiana rozrządu to połowa tej ceny, tylnie amortyzatory też połowa tej ceny. W ASO się napraw nie robi chyba, że auto jest jeszcze na gwarancji.
  • Odpowiedz
XD 90k i rozrząd, co to na podpaski zamiast łańcucha?
1200 akumulator, to chyba jeszcze gotuje, sprząta i robi za rokse.
Amortyzatory być może, zależy gdzie jezdzone, ale cena i tak z czapy
  • Odpowiedz