Wpis z mikrobloga

Aktualizacja aferki i podsumowanie: **"Play przepisał mój aktywny numer na kogoś innego (_)

Ostatni wpis miał ponad 4000 plusów i był najpopularniejszym tego dnia - to z pewnością przyczyniło się do reakcji Play. Dzięki wszystkim za pomoc. Uczciwie wołam wszystkich którzy zaplusowali poprzedni wpis -https://www.wykop.pl/wpis/62183653/trld-play-przepisal-moj-numer-na-kogos-innego--/

Przepraszam za spam. To jednorazowe - mam nadzieje że za miesiąc sytuacja się nie powtórzy.

TLDR: Aktywne konto, regularnie doładowywane (prepaid) straciło numer na rzeczy innego klienta - trwało to prawie miesiąc. Numer był wykorzystywany w autoryzacji do banku, również cała prywatna korespondencja, dane medyczne, telefony od tak przekierowane do innego klienta. Sytuacja absurdalna i krytyczna. Konsultanci proponowali aktywować sobie nowy. Numer po aferze na wykopie wrócił na konto.

Najzabawniejszy fakt jest taki że problem nawet nie dotyczył mnie osobiście, tylko bliskiej osoby ale trzeba było pozwolić aby ktoś skorzystał z mojego konta i "wymusił reakcję". Dlaczego?

Zgłoszenia były od miesiąca, numer nie działa, zapewnienia że działa, od miesiąca przepychanki aż nagle informacja że numer trafił do kogoś innego i żegnaj - aktywuj nowy ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Miesiąc przepychanek prywatnie przez zgłoszenia, afera na wykopie w piątek, w poniedziałek naprawione** - to jest odpowiedź dlaczego.

Z jednej strony cieszę się że udało się rozwiązać problem ale z drugiej strony sami widzicie jak wygląda rozwiązywanie problemów bez burzy w social mediach - jesteś tylko kolejnym numerkiem. Wcale nie było to fajne - wolę na wykopie marnować czas na cudze aferki albo śmieszkować na # f1. Numer nie działał około miesiąca i przekierowywał do Pana który jak znajomi opowiadali mówił że dręczą go ludzie kredytami, rozumiecie jak absurdalna jest to sytuacja.


Pan z infolinii miło zadzwonił, wytłumaczył że to błąd systemowy, nietypowy, zostało zaproponowane 200 złotych rekompensaty (mam nadzieje że nie będzie to ważne np. 30 dni) i obietnica że sytuacja już się nie powtórzy.

Dzięki wszystkim za reakcje, za to że właśnie straciliście 5 minut i dzięki #gownoburza pomogliście rozwiązać problem.

Miłego dnia ʕʔ

#play #afera #wykopefekt #telefony #operatorzykomorkowi #oszukujo
d.....s - Aktualizacja aferki i podsumowanie: **"Play przepisał mój aktywny numer na ...

źródło: comment_1638787805svmqQsvZcyOn421nbJbzO4.jpg

Pobierz
  • 227
  • Odpowiedz
  • 32
@devones jeśli cię to pocieszy to ja zostałem niesłusznie posadzony o kradzież na Orlenie, w zamian na reklamacje pan zaproponował mi najpierw hotdoga
  • Odpowiedz
  • 20
@devones Jakieś kilka lat temu afera na wykopie uratowała mirkowi rachunek za sms na 20-30k nabity bezpodstawnie. Akurat brat pracował przy bilingach w Orange i dopiero jak szambo wybiło na główną to marketing się obsrał i kazał szczegółowo zbadać sprawę.
  • Odpowiedz
@devones: a to widzę, ze nie tylko ja mam problem z „pomocą” playa która zamiast przy jednym tickecie otworzyc go i dać możliwość „korespondowania” w nim, piszą ci maila na którego odpowiadasz, na którego odpowiada inny pracownik i koniec końców masz 20 tocketow a ten 21 pracownik i tak nie wie o co chodzi (°°
@play_polska Za dużo pracowników
  • Odpowiedz
@devones: te 200 to na konto przelewem czy doładowanie?


@trolljaskiniowy: No chyba żartujesz że na konto - oczywiście że doładowanie więc Play ta rekompensata nie kosztuje prawie nic. Mam gdzieś te "rekompensaty" to jeszcze żenujące dla sieci. Miesiąc bez numeru. Sieć i tak zmienię poruszam ten temat i zamykam - tak jak wcześniej piszę dla "zasady".
  • Odpowiedz
@devones: Ostatnio do mnie babka dzwonila i proponowala przenesienie numeru do Play. Powiedzialem, ze raczej nie - ona nadal nalegala. Jak jej powiedzialem, ze sa ostatnim operatorem, do ktorego przenioslbym numer, bo leca w #!$%@? z klientami, to dopiero powiedziala, ze rozumie i dziekuje xd ciekawe czy tylko u nas w kraju jest taki syf, czy wszedzie indziej tak samo to wyglada
  • Odpowiedz
@karol-domanski33: pewnie zaraz przy pomocy czyjegoś "znajomego" konta będzie kręcić aferę XD


@mojnicknawykopie: Jeżeli jest gdzieś Pan który miesiąc używał pewien numer i dostawał na niego wiadomości, stracił numer i przekierowuje na inną osobę to zapraszam na PW - postaram się pomóc, możemy zrobić 2 okrążenie tego problemu XD
  • Odpowiedz
@devones: Masz tu dwie stówki i sklej japsko, nic sie nie stao. Dwie bo drugi klient klopotu nie zglosil i nie dostal swojej stowki.

Mają tupet, serio taki cyrk by sie nadawal do dalszej eskalacji, niech wszyscy zobacza jak wyceniaja swoich klientow i ich dane wrażliwe.
  • Odpowiedz