Aktywne Wpisy
KaiserBrotchen +542
Mirkwood +8
Dobra, puśćmy wodze fantazji. Jakbyście byli miliarderami to co byście kupili lub zrobili?
Ja to pomijając takie oczywistości jak dom czy samochód, to zbudowałbym sobie prywatną bibliotekę i kolekcjonowałbym różne cenne książki.
#przegryw
Ja to pomijając takie oczywistości jak dom czy samochód, to zbudowałbym sobie prywatną bibliotekę i kolekcjonowałbym różne cenne książki.
#przegryw
Podejrzewam nieszczelną nagrzewnicę, płyn chłodniczy dostający się do powietrza może powodować parowanie szyb z tego co czytałem. Z drugiej strony nie zauważyłem żeby pod nagrzewnicą robiło się mokro.
Zastanawia mnie też, czy może to mieć coś wspólnego z klimatyzacją, a dokładniej jej osprzętem, czy niesprawny osuszacz, skraplacz, czy zatkany zawór odprowadzający wodę mógłby też być przyczyną.
A może po prostu wlewa mi się woda do auta?
Pacjent to Opel Astra G z klimatyzacją od Delphi.
Ktoś ma jakieś pomysły, albo mierzył się z podobnym problemem? (・へ・)
#opel #opelastra #mechanikasamochodowa #mechanika #mechanik #naprawasamochodow #samochody #motoryzacja #klimatyzacja
Mogło Ci się nalać przez uszczelkę (lub jej brak po tym jak się zbiodegradowała) pod podstawką anteny na dachu. Uszczelniałem w zeszłym roku, bo zalało mi pół podsufitki.
@delusiones:
wtedy to na szybach nie jest zwykłą wilgocią tylko 'tłustym' płynem chłodniczym
nie musi- wystarczyłby mikrowyciek
@delusiones: płyn używany do chłodnic ma specyficzny zapach - czułbyś (chyba że jakiś pocovidowy jesteś).
Często przyczyną objawów o jakich mówisz jest niedrożny odpływ wody ze skraplacza klimy (to co powoduje że latem kapie pod samochodem).
Wtedy dół skraplacza (i nagrzewnicy) masz w kałuży wody i jak puścisz ogrzewanie (które pewnie otwiera dodatkowy zawór na nagrzewnicy), nagrzewnica robi się gorąca i powoduje parowanie tej kałuży która skrapla Ci
@PanKracy582: @hellfirehe: a przy okazji ten odpływ jak udrożnić? wiem tylko mniej więcej gdzie pod samochodem go szukać i jak wygląda, ale rzeczywiście działanie klimy nie tworzyło kałuży wody pod autem, więc może być zatkany.
obieg wewnętrzny/zewnętrzny sprawdzisz przy nadmuchu włączonym na maksa- w jednej i drugiej pozycji dźwięk jest inny
@delusiones: to już zależy od jego kształtu - jak prosty to wystarczy przepchać czymś prostym, jak ma zakręty to np. jakaś trytka czy coś takiego - on zazwyczaj nie jest długi.
Jeszcze pytanie co go zatkało, bo zazwyczaj są to jakieś nasiona, które ominęły filtr kabinowy, bo ten był źle założony, albo go wcale nie było, albo była w nim dziura.
Wtedy może się
@delusiones: z kabiny i z kanału. Najlepiej odkecic taki plastik z dzióbkiem aby był lepszy dostęp a Od środka mega #!$%@? dostęp musisz sobie robić foty telefonem albo filmiki i co chwila patrzeć bo głowy tam nie wsadzisz. Zmiotka
W zeszłym roku wymieniałem filtr kabinowy, stary był źle zamontowany i uzbierało się syfu jak na pic rel, po lewej stronie widać nagrzewnicę, ta rurka jest podłączona do odkurzacza.
Nie wiedziałem, że mimo wybrania śmieci stamtąd trzeba jeszcze czyścić ten wspomniany odpływ parownika.
@delusiones: no ogólnie jak już masz dojście to warto normalnie odkurzaczem przelecieć takie miejsce żeby to wyciągnąć
Zgaduję że ten odpływ to ten otwór na dole