Wpis z mikrobloga

Da się jakoś pokrótce opisać różnice pomiędzy RC520 Gravel 105, GRVL 520 Subcompact a GRVL 520 1x11 Apex 1? Albo dać odpowiedź na pytanie, który będzie "najwłaściwszy" jako pierwszy gravel na trasy bez większych podjazdów? Obecnie szukam RC500 (a że jeżdżę 20-letnim "góralem", to różnica i tak będzie spora), ale że muszę kupić rower jeszcze w tym roku, to nie wykluczam (w przypadku braku 500) zakupu 520, ale tych jest kilka wariantów i mam zagwozdkę (a chcę być gotowy na wypadek, gdyby do wyboru był więcej niż 1 model).

#triban #wykoptribanclub #gravel
  • 7
@buntowniczaczupakabra: jak przesiadasz sie z górala na rower szosowy i chcesz jezdzic nim w terenie to poczujesz kolosalną różnicę na minus.
Wyjeździłem juz dziesiątki tysięcy kilometrow na rowerze szosowym i przysłowiowym góralem i albo jedno albo drugie. Baranek i brak amortyzatora to nic dobrego w terenie.
@buntowniczaczupakabra: one są bardzo podobne, głównie osprzęt je rozróżnia:
- 520 Gravel 105: masz korbę kompatk 50/34
- 520 subcompact masz 48/32
- 520 1x11 masz korbę 40

Jak lubisz szybciej pojeździć, bardziej po szosach gdzie przelotowe są 30 i więcej to pierwsza opcja
Jak chcesz typowy gravel i nie ciągnie cię do śmigania po asfaltach a głównie będziesz sobie wolno śmigał po szutrach i leśnych ścieżkach to bierz tego 1x11,
Swoją drogą to takie info powinno być na stronie Decathlonu


@buntowniczaczupakabra: i jest :) ale tabeli brakuje gdzie jest porównanie. Ten subcompact bym widział z korbą 46/32 wtedy ideał :) Patrz też na liczbę mocowań ekwipunku, widelec, górna rama, pod ramą itp, tego nie sprawdzałem ale im więcej tym lepiej, wcześniej czy później Ci się przyda