Wpis z mikrobloga

@niebieskieniebo: tanie dla producenta, wygląda nowocześnie.
Na żywo jest lepiej niż na zdjęciach IMO.
Ale i tak W222 z końcówki produkcji to dla mnie było nadwnętrze i generalnie nadsamochód.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 18
@niebieskieniebo: Taniej, a i tak kupią. Też uważam że takie wystające chamsko tablety a'la Manta to jakaś pomyłka, co innego jak są zabudowane i wpasowane w całą kompozycję. Te wnętrza M-B w ogóle IMO są chyba najgorsze z segmentu trochę droższych aut.
Np. coś takiego jest bez porównania lepsze.
  • Odpowiedz
  • 1
@niebieskieniebo Zależy. Jak się pojawiały takie rzeczy to byłem sceptycznie nastawiony. Ale pojeździłem takimi autami, to uważam ze zmianą na plus. W Mercedesie C43 jest taki ogrom informacji i opcji, że wirtualne zegary to świetna sprawa.
  • Odpowiedz
Czy tylko moim zdaniem te zegary w formie tabletu strasznie psują całe wnętrze?


@niebieskieniebo: Gdyby jeszcze wyszli z nimi z czasów dewonu/triasu i dawali je na podszybie... XXIw auta dorobiły się poduszek powietrznych i sterowania z kiery (więc kierownice nie są już "przezroczyste" jak wcześniej), zmniejszyły się średnice kierownic przez wspomaganie, pojawiła się 2 płaszczyznowa regulacja kierownicy, a klientom dalej wmawia się, że mają patrzeć się przez fajerę na prędkościomierz(
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 5
@niebieskieniebo: mnie ten ogrom informacji i możliwości przeszkadza, źle się czuje w aucie gdzie jest za dużo ustawień przełączników, guzików i ekranów które można zmieniać, konfigurować, nie mogę się skupić na jeździe i jeszcze jestem poddenerwowany. Myślę że nie tylko ja tam mam, dlatego nie mógł bym być pilotem samolotu tam w kokpicie jest za dużo przełączników( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz