Aktywne Wpisy
AlienFromWenus +10
Jak mnie madgi w pracy wkurzają.
Mam dużo pracy, ale muszę mieć jeszcze więcej, bo jednej madgi nie ma, bo dzieciak się pochorował i ta wzięła urlop na żądanie, gdzie ja zostałam poinformowana na ostatnią chwilę. Bo dzieciak w lipcu miał gorączkę. Jak można w lipcu mieć gorączkę??
Albo ja czekam na ważne przesyłki, ale nie mogę ich teraz dostać na już, bo właśnie dzwoni mąż szanownej madgi, bo dzieciak znowu chory i ona musi odebrać.
Co
Mam dużo pracy, ale muszę mieć jeszcze więcej, bo jednej madgi nie ma, bo dzieciak się pochorował i ta wzięła urlop na żądanie, gdzie ja zostałam poinformowana na ostatnią chwilę. Bo dzieciak w lipcu miał gorączkę. Jak można w lipcu mieć gorączkę??
Albo ja czekam na ważne przesyłki, ale nie mogę ich teraz dostać na już, bo właśnie dzwoni mąż szanownej madgi, bo dzieciak znowu chory i ona musi odebrać.
Co
o__0 +113
tak, normalna firma by się przyznała do błędu a nie anuluje
Komentarz usunięty przez moderatora
@Mietek_02: wg mnie Glovo powinno te zamówienia anulować, bo jednak są solidne przesłanki, że to był błąd, a cebulaki się od razu rzuciły, w tym by zakładać kolejne konta, byle tylko narobić jak najwięcej zamówień. Tylko no właśnie anulować zamówienia i skończyło by się jak w wielu innych takich przypadkach, gdzie część się pośmiała z