Wpis z mikrobloga

Część ważnej logiki mamy w Python. Oprogramowanie tworzymy w C# .Net. Szefostwo chce żebyśmy z glownego programu mogli wywoływać ten program napisany w pythonie. Widziałem ze są 3 opcje:
1. Wywoływanie procesu i zaczytywania output. 2. Ironpython.
3. PythonNet
Pythonowy programik wykorzystuje m.in. Matplotlib który nie za dobrze współpracuje z ironpython. Także która opcja jest najlepsza i dlaczego ? Jak byście podeszli do tego zagadnienia ?
Na chwile obecna jedyna opcja jaką widzę to utworzenie projektu wrappera w którym przy pomocy pythonNet wywoływał bym pythonowy kod. #programowanie #python #dotnet
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@DaxterPoker: Nie znam się na Pythonowych tematach, ale czy nie moglibyście przykryć aplikacji w Pythonie jakimś HTTP API i wywoływać to API z poziomu aplikacji .NET w standardowy sposób czyli po HTTP?

Ewentualnie zrobic to asynchronicznie w modelu pub/sub rzucając command na kolejkę/topic w reakcji na który aplikacja Pythonowa wykona logikę i output zapisze do jakiejś bazy danych, pliku, cokolwiek? Z tym, ze ta opcja wymaga modyfikacji aplikacji w Python,
  • Odpowiedz
@DaxterPoker: Ostatnio zrobiłem w .net IPC do komunikacjami miedzy instancjami.
Chodzi o to że program odpalany jest z linka z przeglądarki argumentami, ale jeśli już jest jakaś instancja odpalona to ta druga przekazuje argumenty do pierwszej i się zamyka.
tutaj przykład C# => Python
  • Odpowiedz
@DaxterPoker: W jakim sensie przerost formy nad treścią? Że robisz zdalne wywołanie po sieci? Pytanie czy przerostem formy nad treścią i bałaganem w kodzie nie skończy się wywoływanie procesu i ręczne zczytywanie outputu. Widziałem takie rzeczy i wiem jaki tam potem jest bałagan. Pod kątem czytelności architektury wystawienie API z aplikacji Pythonowej wydaje mi się najlepsze.
  • Odpowiedz